طرز تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی جدید با طعم و مزه عالی

ماکارونی ساده بدون هیچی

 

ماکارونی ها انواع و اقسام مختلفی دارد و شما می توانید این ماکارونی خوشمزه را این بار بدون هیچی تهیه کنید. هدف از تهیه این غذا این می باشد که هر موقع هوس یک غذای عالی ولی بدون هیچ امکاناتی آن را بتوانید به خوشمزه ترین شکل ممکن تهیه کنید. این پاستا واقعا عالی می باشد و شما با حداقل امکانات آن را می توانید تهیه کنید و با رب گوجه فرنگی تهیه می شود و می توانید با پنیر فتا آن را سرو کنید و کل زمان پخت این ماکارونی ۱۰ دقیقه می باشد پس اگر روز کاری بسیار سنگینی دارید می توانید آن را خیلی سریع تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده و مجلسی

 

مواد لازم

ماکارونی۱۵۰ گرم
سیر۲ حبه یا ۱ ق چای خوری پودر سیر
رب گوجه فرنگی۱.۵ ق غذا خوری
روغنبه مقدار لازم
پنیر فتا۵۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمزبه مقدار لازم

 

همچنین ببینید: طرز تهیه ماکارونی با سویا و سیب زمینی

 

طرز تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی

مرحله اول: پخت ماکارونی

چون مواد میانی زود تهیه می شود پس ابتدا قابلمه را پر آب کنید و مقداری روغن و نمک داخل آن بریزید و بگذارید تا به جوش بیاید و یا می توانید آب را داخل کتری برقی بریزید تا سریع تر آب جوش داشته باشید و بعد ماکارونی فرمی دلخواه خود را اضافه کنید و طبق نوشته روی بسته بندی زمان دهید تا ماکارونی پخته شود.

مرحله دوم: تهیه مواد میانی

برای تهیه مواد میانی باید داخل یک تابه روغن ریخته و پس از داغ شدن سیر پوست کنده را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود و بعد رب گوجه فرنگی را به همراه سیر تفت دهید تا خوشرنگ و بوی خامی آن گرفته شود سپس پنیر فتا را اضافه کنید و هم بزنید و در همین حین کمی از آب پاستا داخل مواد بریزید و در انتها نمک و فلفل ها را به مواد اضافه کنید و تفت دهید.

مرحله سوم: تهیه ماکارونی ساده بدون هیچی

در ادامه باید ماکارونی را آبکش کنید و نیازی نیست روی آن آب سرد بگیرید و بهتر است کمی از آب پاستا جوشیده شده را داخل یک لیوان بریزید و به همراه پاستا به سس اضافه کنید و هم بزنید تا سس به خورد پاستا برو و بعد ریحان یا پنیر پارمزان به دلخواه روی آن بپاشید و سرو کنید. نوش جان

 

همچنین بیینید: طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ و قارچ

 

فوت و فن های دستور پخت ماکارونی ساده بدون هیچی

  1. می توانید به همراه رب پوره گوجه فرنگی برای خوشمزه تر شدن نیز اضافه کنید.
  2. سیر را زیاد تفت ندهید که عطر خود را از دست بدهد و اگر علاقه ندارید می توانید با پودر سیر یا یک پیاز نگینی شده جایگزین کنید.
  3. می توانید بجای پنیر فتا از پنیر پیتزا نیز استفاده کنید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه ماکارونی شکل دار و فرمی

از
2
دیدگاه

  • M ۶ ماه پیش

    با کمال تعجب یکم شیر تو شیر بود
    و خیلی با روشای دیگ فرق داشت

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۶ ماه پیش

      برای کسانی ک میخوان ی طعم جدید داشته باشند

      پاسخ