طرز تهیه پاستا با سوسیس دودی و پنیر پیتزا با قارچ به روش رستورانی

طرز تهیه پاستا با سوسیس

 

یکی از انواع پاستا ها می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است. این پاستا برای کسانی که سوسیس دوست دارند بسیار لذت بخش است. شما می توانید از هر نوع سوسیس دلخواه خود در تهیه ی این پاستا استفاده کنید. پاستا ها یکی از خوشمزه ترین غذاها هستند که ریشه ایتالیایی دارند و بسته به هر کشور روش های تهیه آن متفاوت است، مانند روش ایرانی که پاستا را با مواد میانی دم می گذارند. شما می توانید این پاستا خوشمزه را با سوسیس دودی و قارچ برای یک شام یا نهار خوشمزه تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه پاستا با سوسیس دودی و پنیر پیتزا با قارچ را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

پاستا فرمی۱ بسته
قارچ۵۰۰ گرم
پیاز۲ عدد
سوسیس دودی۱۰۰ گرم
رب۱ ق غذا خوری
کره۱ ق غذا خوری
سیر۳ حبه
فلفل دلمه رنگی۱ عدد
پنیر پیتزا۱۵۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه طرز تهیه پاستا با سوسیس و پنیر پیتزا و قارچ

مرحله اول: تفت دادن پیاز و سیر

ابتدا پیازها را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی کره تفت دهید تا از خامی خارج شود. بعد به آن سیر پوست کنده و له شده را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود. در ادامه سوسیس ها را پوست بگیرید و حلقه ای خرد کنید.

مرحله دوم: افزودن قارچ

سوسیس ها را در تابه جداگانه سرخ کنید و کنار بگذارید. در ادامه قارچ ها را که از قبل شسته و اسلایس کردید به مواد پیاز و سیر اضافه کنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود و می توانید برای اینکه رنگ قارچ ها سیاه نشود به آن ۱ ق غذا خوری آبلیمو اضافه کنید. بعد فلفل دلمه خرد شده را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا فلفل ها نیز نرم شوند.

مرحله سوم: تهیه مواد میانی پاستا سوسیس

حالا سوسیس های سرخ شده را به مواد فوق اضافه کنید و به همراه آن نمک، فلفل سیاه، آویشن و رب را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و رب خوش رنگ شود.

مرحله چهارم: تهیه پاستا با سوسیس

داخل یک قابلمه آب ریخته تا به جوش بیاد، داخل قابلمه کمی نمک و روغن ریخته و به محض جوش آمدن پاستا را داخل قابلمه بریزید و بگذارید تا نرم شود سپس آبکش کنید و آب سرد روی آن بگیرد. حالا داخل تابه مواد میانی را ریخته و کمی هم بزنید تا مزه ها به خورد هم بروند و در انتها پنیر پیتزا اضافه کنید و هم بزنید تا پنیر ذوب شود. پاستا سوسیس ما آماده شده است آن را به همراه سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت پاستا با سوسیس دودی به روش رستورانی

  1. به دلخواه می توانید از کلم بروکلی یا ذرت یا نخودفرنگی نیز استفاده کنید.
  2. از هر نوع پاستا دلخواه برای تهیه این غذا می توانید استفاده کنید.
  3. اگر طعم و مزه سیر را دوست ندارید از پودر سیر استفاده کنید.
  4. می توانید پاستا را طبق ذائقه خود دم بگذارید.

همچنین ببینید

از
2
دیدگاه