طرز تهیه املت سوسیس ساده و خوشمزه با گوجه و قارچ و پنیر پیتزا

طرز تهیه املت سوسیس

 

یکی از خوشمزه ترین املت ها می باشد که با سوسیس تهیه می شود و می تواند برای یک صبحانه عالی و یا عصرانه و یا حتی وعده شام و نهار سبک که فرصت زیادی برای تهیه غذا ندارید باشد. شما به دلخواه می توانید همراه این املت خوشمزه گوجه یا قارچ نیز استفاده کنید یا می توانید برای خوشمزه تر شدن این املت کمی پنیر پیتزا به آن اضافه کنید تا طعم و مزه بی نظیری داشته باشد شما از هر نوع سوسیسی که علاقه دارید می توانید در تهیه این املت استفاده کنید و برای منو کافه و رستوران های خود نیز این املت جذاب را با دورچین های خاص تهیه کنید. امروز در پارسی دی املت سوسیس با گوجه و قارچ و پنیر پیتزا را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

سوسیس۴ عدد
گوجه فرنگی۲ عدد
قارچ۵ عدد
پنیر پیتزابه مقدار لازم
کره۳۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمزبه مقدار لازم

طرز تهیه املت سوسیس با گوجه و قارچ و پنیر پیتزا

مرحله اول: سرخ کردن سوسیس

برای تهیه این املت سریع و خوشمزه ابتدا کره را داخل تابه بریزید تا ذوب شود سپس سوسیس ها را به اندازه دلخواه برش بزنید می توانید حلقه ای برش بزنید یا مکعبی خرد کنید دقت کنید ضخامت سوسیس ها زیاد نباشد سوسیس ها را داخل کره داغ سرخ کنید و خوب زیر و رو کنید.

مرحله دوم: سرخ کردن گوجه و قارچ

در ادامه سوسیس ها را از تابه خارج کنید و گوجه های حلقه شده را کمی تفت دهید تا نرم شود سپس قارچ ها را اسلایس کنید و خوب تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود.

مرحله سوم: افزودن تخم مرغ

برای افزودن تخم مرغ شما دو راه دارید می توانید تخم مرغ ها را جدا بشکنید و بزنید سپس روی همه مواد بریزید یا می توانید همه مواد را داخل تابه ریخته و تخم مرغ ها را بدون هم زدن روی مواد بشکنید.

مرحله چهارم: پخت املت سوسیس

در ادامه سوسیس ها و قارچ و گوجه ها را داخل تابه قرار دهید و تخم مرغ ها را با کمی نمک و فلفل سیاه و قرمز بزنید و روی مواد بریزید و درب تابه را بگذارید تا تخم مرغ خودش را بگیرید سپس در انتها روی مواد پنیر پیتزا بریزید و بعد از ذوب شدن پنیر آن را سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت املت سوسیس و پنیر

  1. اگر پنیر اضافه می کنید در ریختن نمک دقت کنید.
  2. می توانید قارچ را حذف کنید.
  3. به دلخواه می توانید در کنار این املت خوشمزه ار برش لیمو یا نارنج استفاده کنید
  4. مقدار افزودن فلفل قرمز به ذائقه شما بستگی دارد شما حتی می توانید از فلفل های تند نیز در تهیه این املت استفاده کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه املت سوسیس ساده و خوشمزه با گوجه و قارچ و پنیر پیتزا
4 (80%) 3 votes