طرز تهیه املت مخصوص سرآشپز با پنیر پیتزا برای صبحانه دو نفر

دستور پخت املت مخصوص سرآشپز

املت مخصوص سرآشپز

 

املت مخصوص سرآشپز یکی از انواع املت ها می باشد که فوق العاده می باشد و شما می توانید آن را به راحتی برای صبحانه و عصرانه یا یک شام خوشمزه تهیه کنید. شما می توانید املت مخصوص سرآشپز را به همراه دورچین های مختلف و نان تازه سرو کنید. شما می توانید این منو را می توانید به راحتی به کافه و رستوران های خود اضافه کنید. املت مخصوص سرآشپز با پنیر ورقه ای یا پنیر پیتزا تهیه می شود. املت یکی از وعده های غذایی می باشد که در کل دنیا پر طرفدار است. املت کلمه فرانسوی می باشد که ماده اصلی آن تخم مرغ می باشد و تهیه آن در ایران کمی متفاوت می باشد. املت را بیشتر افراد دوست دارند و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد. شما می توانید در تهیه املت ها از سبزیجات مختلف استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه املت مخصوص سرآشپز را به صورت حرفه ای به شما یاد خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه املت مخصوص سرآشپز

  • قارچ ۷ عدد
  • تخم مرغ ۴ عدد
  • سوسیس ۲ عدد
  • پنیر ورقه ای ۴ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • رب ۱ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن، پولبیبر، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه املت مخصوص با پنیر ورقه ای

مرحله اول: تفت دادن مواد

قارچ ها را بشورید و اسلایس کنید. می توانید برای اینکه رنگ قارچ تغییر نکند بهتر است کمی آبلیموترش اضافه کنید. سوسیس ها را از غلاف خارج کنید و به صورت حلقه ای برش بزنید و داخل تابه کمی روغن ریخته و خوب سرخ کنید تا هر دو طرف طلایی شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

قارچ ها را به سوسیس اضافه کنید و با حرارت بالا تفت دهید تا آب اضافه آن کشیده شود و نرم شود. در ادامه فلفل دلمه رنگی را نیز اضافه کنید و به همراه مواد خوب تفت دهید تا نرم و سرخ شوند. رب را اضافه کنید و به همراه مواد تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته شود.

مرحله سوم: افزودن تخم مرغ

تخم مرغ ها را به همراه ادویه ها و نمک اضافه کنید و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود. تخم مرغ را به مواد مخلوط شده اضافه کنید و هم بزنید تا تخم مرغ کمی خودش را بگیرد و سفت شود.

مرحله چهارم: تهیه املت مخصوص پنیری

پنیر ورقه ای را روی املت قرار دهید و درب تابه را قرار دهید تا کمی پنیر ذوب و نرم شود. شما حتی می توانید پنیر پیتزا را روی املت بریزید و درب تابه را بگذارید و به همراه نان تازه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه املت مخصوص سرآشپز پنیری

  1. می توانید از گوجه حلقه شده یا خشک نیز برای تهیه این املت استفاده کنید.
  2. مقدار سوسیس و قارچ را می توانید به دلخواه خود کم و زیاد کنید.
  3. می توانید بجای رب از گوجه فرنگی نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه