طرز تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز لذیذ و خوشمزه + عکس مراحل

طرز تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز

 

پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز یکی از ساندویچ های بسیار خوشمزه و پر طرفدار امروزی می باشد که شما می توانید با سس مخصوص این پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز را تهیه کنید و بدون نیاز به ساندویچ ساز می توانید تهیه کنید، شما نیاز به یک تابه گریل دارید و اگر تابه گریل نیز ندارید می توانید داخل تابه معمولی نیز تهیه کنید.پنینی مرغ بیشتر با نان گرد یا همان نان همبرگر تهیه می شود ولی می توانید از نان تست نیز استفاده کنید. طعم شوید در طعم دار کردن مرغ فوق العاده خوشمزه می شود و عطر بسیار خوبی می دهد. امروز در پارسی دی طرز تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز

سینه مرغ۱ عدد
شوید تازه۱ دسته
سس خردل۲  قغذا خوری
لیمو ترش۲ عدد
سس تند گلوریابه مقدار لازم
روغن زیتون۱ ق غذا خوری
نمک، فلفل سیاه، حریره سیربه مقدار لازم
پیازچه۲ عدد
فلفل شیرین۲ عدد
ماست پرچرب۲ ق غذا خوری
سس فرانسوی و مایونزبه مقدار لازم
پنیر پیتزابه مقدار دلخواه

طرز تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز و سس مخصوص

مرحله اول: مرینت کردن مرغ

ابتدا باید سینه مرغ را بدون استخوان کنید و چند لایه برش بزنید و بعد به دلخواه داخل  نایلون قرار دهید و با بیفتک بکوبید. شوید تازه را بشورید و ساطوری ریز خرد کنید. حالا برای مزه دار کردن مرغ باید شوید تازه و سس خردل و گلوریا و کمی روغن زیتون و نمک و فلفل سیاه و آب لیموترش تازه را باهم مخلوط کنید و سینه مرغ را داخل سس مرینت قرار دهید.

مرحله دوم: سرخ کردن مرغ

داخل تابه کمی را چرب کنید و سینه های مرغ مرینت شده را سرخ کنید و یا می توایند از تابه گریل استفاده کنید. در این فاصبه سس پیازچه مخصوص را تهیه کنید، برای این کار فلفل سبز و پیازچه را بشورید و ساطوری ریز خرد کنید و بعد به همراه ماست و سس فرانسوی و مایونز و کمی نمک و فلفل سیاه و حریره سیر و پول بیبر مخلوط کنید.

مرحله سوم: تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز

در ادامه نان همبرگر را باید اط وسط به دو نیم کنید، از سس تهیه شده روی نان بزنید و یک لایه گوجه فرنگی حلقه شده و بعد مرغ گریل شده و بعد پنیر رنده شده قرار دهید و یک لایه نان دیگر قرار دهید و روی نان را با کره چرب کنید. کاغذ روغنی روی نان قرار دهید و داخل تابه گریل یا معمولی قرار دهید و یک جسم سنگین روی مواد قرار دهید و صبر کنید تا خوب پنینی مرغ فشرده شود و بعد برگردانید و طرف دیگر را نیز سرخ کنید. نوش جان

وت و فن های دستور پخت پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز

  1. می توانید پنیر را حذف کنید و به صورت ساده تهیه کنید.
  2. می توانید شوید را حذف کنید و از مواد دلخواه برای مرینت کردن استفاده کنید.
  3. می توانید بجای نان همبرگر از نان تست استفاده کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه پنینی مرغ بدون ساندویچ ساز لذیذ و خوشمزه + عکس مراحل
5 (100%) 1 votes