طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ و پنیر خوشمزه و رستورانی

طرز تهیه پنینی

 

پانینی یکی از غذاهای معروف ایتالیایی می باشد در واقع به معنی نان کوچک که به صورت برشته و تست شده تهیه می شود اولین دستور پنینی در قرن ۱۶ میلادی در رستوران های مرسوم آغاز شد و از همان ابتدا مورد توجه و محبوببت فراوان قرار گرفت در طول دهه ۱۹۸۰ پنینی در ایتالیا به وجود آمد تا نشان دهنده عضوی از فرهنگ جوانان باشد که توسط حامیان ساندویچ بار آل پانینومیلان نشان داده می شود. اما پنینی ساندویچ بسیار خوشمزه و راحت که خیلی زود می توانید تهیه کنید در تهیه پنینی می توانید هم از مرغ و هم سبزیجات و کالباس استفاده کنید فقط کافیه مواد را آماده کنید یک بسته نان تست یا باگت یا نان ترتیلا بخرید سپس مواد را بین نان ها قرار دهید و داخل دستگاه گریل بگذارید به همین سرعت شما یک وعده جذاب و فوری را آماده کردید و یا می توانید زودتر تهیه کنید و برای میان وعده کودکان خود حاضر کنید تا به مدرسه یا دانشگاه ببرند. امروز در پارسی دی پنینی مرغ و قارچ و پنیر را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

سینه مرغ۱ عدد
قارچ۲۵۰ گرم
پیاز۱ عدد
سیر۲ حبه
فلفل دلمه۱ عدد
آبلیمو۱ ق غذا خوری
خامه صبحانه۲ ق غذا خوری
پیازچه۱ دسته
پنیر پیتزابه مقدار لازم
نان تست یا همبرگر یا نان باگتبه مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار لازم

طرز تهیه پنینی مرغ و قارچ

مرحله اول : آماده سازی مرغ

ابتدا استخوان سینه مرغ را جدا کنید و مکعبی یا نواری خرد کنید. سپس پیاز را خلالی یا نگینی ریز برش بزنید و داخل تابه با کمی روغن تفت دهید تا کمی سبک شود سپس سینه مرغ خرد شده را به همراه ادویه ها و نمک اضافه کنید و تفت دهید تا سینه مرغ پخته و تغییر رنگ دهد می توانید سینه مرغ را جداگانه با پیاز آبپز کنید و بعد از پخت ریش ریش کنید.

مرحله دوم : آماده سازی قارچ

قارچ ها را خوب شسته و اسلایس کنید و آبلیمو اضافه کنید تا سیاه نشود سپس داخل تابه با کمی روغن تفت داده تا آب قارچ کشیده شود حتما در حین تفت دادن حرارت بالا باشد تا آب قارچ تمام شود سپس قارچ های تفت خورد از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم : تهیه مایه پنینی

فلفل دلمه را خرد کنید سپس پیارچه را شسته و ریز کنید و به همراه قارچ ها به تابه مرغ اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مخلوط یکدستی حاصل شود سپس در انتها خامه را اضافه کنید و از روی حرارت بردارید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم : تهیه پنینی

نان تست یا همبرگر را بردارید و به دلخواه روی مواد کمی سس قرمز یا مایونز بزنید و از مواد پنینی روی سس ریخته و روی آن پنیر پیتزا بریزید و یک نان دیگر روی مواد گذاشته و حالا برای پخت اگر ساندویچ ساز شما صفحه گریل دارد آن را داخل دستگاه قرار دهید و کمی روی صفحه را چرب کنید سپس نان ها را قرار دهید و درب دستگاه را بسته و اجازه دهید تا برشته شوند اما اگر تابه گریل دارید و دستگاه ندارید نگران نباشید تابه گریل را کمی چرب کنید نان ها را روی تابه قرار دهید و با کفگیر فشار دهید تا کاملا خط روی نان ها افتاده و نان ها برشته شود سپس نان ها را از وسط برش بزنید و با سس مورد نظر سرو کنید.

فوت و فن های دستور پخت تهیه پنینی

  1. به دلخواه می توانید به مواد مرغی کمی رب بزنید و تفت بدهید.
  2. برای رژیمی تر شدن پنینی می توانید پنیر را حذف کنید.
  3. می توانید کمی جعفری خرد شده را در مواد پنینی بریزید.

همچنین ببینید 

از
2
دیدگاه