طرز تهیه املت ساده و بی نظیر با پنیر فقط در 40 ثانیه + عکس مراحل

دستور پخت املت ۴۰ ثانیه ای

طرز تهیه املت 40 ثانیه ای

 

املت ۴۰ ثانیه ای یکی از سریع ترین املت ها می باشد که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. املت ۴۰ ثانیه ای با تخم مرغ و پنیر دلخواه خود تهیه می شود و شما می توانید با کمی پیازچه آن را تزیین کنید. این دستور املت یک آموزش بی نقص و تست شده می باشد که بسیار سریع است و به همین دلیل به این اسم مشهور شده است. این دستور غذایی سال ۲۰۰۳ توسط یکی از کاربران سایت محبوب مخصوص صبحانه است ارسال شد و بعد از تست کردن متوجه شدیم که در ۴۰ ایل ۵۰ ثانیه شما می توانید یک امیت فوق العاده سریع داشته باشید و می توانید از عکس مراحل نیز برای کمک گرفتن و تهیه این املت استفاده کنید. شما می توانید به دلخواه پنیر را تغییر دهید و از پنیر رنده شده یا پارمزان استفاده کنید. اگر زمان کافی برای تهیه املت ندارید این دستور پخت را سیو کنید و داشته باشید و با یک صبحانه سریع و خوشمزه خود را برای شروع یک روز کاری خوب آماده کنید. صبحانه یکی از وعده های بسیار مهم می باشد که خیلی ها آن را حذف می کنند و کمتر اهمیت می دهند در صورتی که کار بسیار اشتباهی می باشد و مضرات زیادی را بدنبال دارد. امروز در پارسی دی طرز تهیه املت ۴۰ ثانیه ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه املت ۴۰ ثانیه ای با پنیر

  • تخم مرغ ۲ عدد
  • آب ۲ ق غذا خوری
  • کره یا روغن ۱ ق غذا خوری
  • پنیر دلخواه به مقدار لازم
  • نمک، فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه املت ۴۰ ثانیه ای خوشمزه

مرحله اول: هم زدن تخم مرغ

ابتدا تخم مرغ و به همراه آب و کمی نمک و فلفل سیاه با همزن دستی یا با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود. یک تابه را روی حرارت قرار دهید و کره یا روغن را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا خوب داغ شود.

مرحله سوم: تهیه املت ۴۰ ثانیه ای

در ادامه مخلوط تخم مرغ را داخل تابه بریزید و صبر کنید تا تخم مرغ پخته شود و بعد مداوم هم بزنید تا تخم مرغ بسته شود. با کمک کفگیر قسمت های نپخته را به قسمت داغ تابه بریزید و آنقدر ادامه دهید تا تخم مرغ از شل بودن خارج شود.

مرحله سوم: تهیه املت ۴۰ ثانیه ای

در ادامه پنیر دلخواه خود را داخل تابه بریزید و املت را از وسط تا کنید همانند شکل زیر و بعد داخل بشقاب برگردانید و بلافاصله سرو کنید و روی آن کمی پیازچه بریزید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه املت ۴۰ ثانیه ای با پنیر و کره

  1. می توانید با سبزیجات دیگر مانند فلفل دلمه و قارچ استفاده کنید.
  2. حتما از تابه نچسب استفاده کنید تا بتوانید املت را از تابه خارج کنید.
  3. شما می توانید از ادویه های دلخواه برای تهیه این املت استفاده کنید و تندی آن را بنا به ذائقه خود تهیه کنید.
  4. این مقدار مواد برای ۱ الی ۲ نفر مناسب است و شما می توانید بنا به تعداد افراد مواد را زیاد کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه املت ساده و بی نظیر با پنیر فقط در 40 ثانیه + عکس مراحل
5 (100%) 1 votes