طرز تهیه پیتزا ماکارونی فرمی با سوسیس آسان و مجلسی با فر

طرز تهیه پیتزا ماکارونی

 

یکی از انواع پیتزا و فست فودها می باشد که شکل مدرن به خود گرفته و بسیار تهیه آن راحت است شما می توانید حتی بدون داشتن فر و در قابلمه این پیتزا را تهیه کنید البته پیتزا ماکارونی به دو صورت تهیه می شود شما می توانید کل ماکارونی را کف سینی فر ریخته و مواد گوشتی یا مرغی را روی آن بریزید و بپزید این پیتزا بر خلاف اسمش اصلا نیازی به خمیر پیتزا ندارد و ماکارونی همان نقش خمیر را دارد و یا مانند عکس با استفاده از ماکارونی فرمی و سیخ زدن آن روی سیخ های چوبی یک پیتزا ماکارونی فوق العاده خوشمزه برای مهمانی و تولدها آماده کنید که سرو آن نیز راحت تر می باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه پیتزا ماکارونی فرمی با سوسیس در فر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

 

ماکارونی فرمی پنه۱ بسته
سوسیس یا کالباسبه اندازه دلخواه
فلفل دلمه۱ عدد
پنیر پیتزابه مقدار لازم
سس کچاببه مقدار لازم
روغن زیتون۱ ق غذا خوری
زیتون اسلایس شده۱۰ عدد
آویشن، ریحان خشکبه مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا ماکارونی فرمی با سوسیس

مرحله اول: آماده سازی پاستا

برای تهیه این نوع پیتزا ماکارونی باید از پاستا پنه فرمی استفاده کنید تا بتوانید آن را به سیخ چوبی بزنید. داخل یک قابلمه آب ریخته و مقداری روغن بریزید و صبر کنید تا به جوش بیاد بعد از جوش آمدن پاستا را داخل قابلمه ریخته و بگذارید طبق نوشته روی بسته بندی پخته و آبکش کنید و روی آن آب سرد بگیرید ولی دقت کنید زیاد له نشود که موقع سیخ زدن نتوانید آن را سیخ بزنید و از روی سیخ بیفتد.

مرحله دوم: افزودن سس

از قبل سوسیس و کالباس مورد علاقه خود را اسلایس کنید همچنین فلفل دلمه را نیز برش بزنید سپس داخل یک کاسه روغن زیتون و کمی سس کچاپ و آویشن و ریحان خشک را بریزید و هم بزنید حالا پاستاها را روی سیخ چوبی بزنید و روی پاستاها را با کمک قلمو از سس تهیه شده بکشید و بعد کمی پنیر روی آن بریزید.

مرحله سوم: افزودن مواد پیتزا ماکارونی

حالا سوسیس یا کالباس را روی سیخ ها قرار دهید و بعد زیتون و فلفل دلمه خرد شده را قرار دهید و سیخ ها را داخل یک سینی مخصوص فر یا سینی که قابلیت قرار دادن در فر را داشته باشد بگذارید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا ماکارونی

حالا سینی را داخل فر از قبل گرم شده به مدت ۱۰ دقیقه با دمای ۲۰۰ درجه قرار دهید تا پنیر ذوب شود سپس از فر خارج کنید و به راحتی سرو کنید نوش جان.

فوت و فن های دستور پخت پیتزا ماکارونی با فر

  1. می توانید از هر نوع مواد دلخواه در تهیه این نوع پیتزا استفاده کنید.
  2. در حدی باید در فر باشد که پنیر ذوب شود.
  3. می توانید از مواد گوشتی یا گوشت چرخ کرده یا مرغ تیکه ای استفاده کنید.
  4. پاستا پنه چون برای سیخ زدن مناسب است از این نوع باید استفاده کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه