طرز تهیه کوکو ماکارونی با مرغ و قارچ و ساده و خوشمزه و راحت بدون سیب زمینی

دستور پخت کوکو ماکارونی با مرغ

طرز تهیه کوکو ماکارونی با مرغ

 

کوکو ماکارونی با مرغ یکی از کوکو های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که با فیله یا سینه مرغ و پاستا تهی می شودو شما می توانید از هر نوعه پاستای که دوست دارید برای تهیه این کوکو استفاده کنید. این غذای خوشمزه را می توانید با نان تازه و دورچین دلخواه سرو کنید و یک غذای فوق العاده و جدید برای خانواده تهیه کنید که طعم و مزه بسیار خوبی دارد و با افزودن کمی پنیر پیتزا می توانید طعم و مزه این کوکو را بهتر کنید. نیازی به چرخ گوشت یا میکسر ندارید و جذب روغن زیادی نیز ندارد. امروز در پارسی دی طرز تهیه کوکو ماکارونی با مرغ و قارچ و پنیز پیتزا را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه کوکو ماکارونی با مرغ

  • فیله یا سینه مرغ ۱ عدد
  • قارچ پخته شده ۸ عدد
  • پاستا پخته ۱ پیمانه
  • جعفری ۱ دسته
  • پیاز رنده شده ۱ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا ۲ ق غذا خوری
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • آرد ۲ ق غذا خوری
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پاپریکا، آویشن، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه کوکو ماکارونی با مرغ خوشمزه و راحت با جذب روغن کم

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید قارچ را بشورید و اسلایس کنید و داخل تابه با حرارت بالا و کمی آبلیموترش تفت دهید تا نرم شوند و آب اضافه آن کشیده شود. پاستا را نیز داخل آب در حال چوش بریزید و بگذارید به مدت ۱۳ دقیقه خوب نرم و پخته شود و بعد آبکش کنید و کنار قرار دهید تا خنک شود. جعفری را ساطوری ریز کنید.

مرحله دوم: خرد کردن مرغ

در ۱ عدد سینه مرغ را یا ۵ عدد فیله مرغ را نگینی ریز با چاقو خرد کنید. نیازی به پوره کردن نیست ولی اگر دوست دارید می توانید با کمک میکسر پوره کنید. پیاز را پوست بگیرید و رنده ریز بزنید و به اندازه ی ۱ ق غذا خوری از آن بردارید. پاستا را بعد از پخت کمی با چاقو ریز کنید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه باید مرغ و پاستا و همه مواد را به همراه ادویه ها و پنیر پیتزا و  تخم مرغ داخل یک کاسه بریزید و حالا دستکش انداخته و مواد را با دست خوب ورز دهید تا یکدست شوند و بعد روی کاسه را پوشانده و برای ۱ ساعت در یخچال قرا ردهید تا مزه دار شود.

مرحله چهارم: سرخ کردن کوکو پاستا با مرغ

در ادامه باید یک تابه کمی روغن ریخته و دست های خود را خیس کنید و از مواد کوکو بردارید به آن شکل دهید و داخل تابه سرخ کنید تا طلایی و مغز پخت شود و بعد روی دستمال روغن گیر قرار دهید و به همراه نان تازه و خیارشور و گوجه سرخ کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کوکو ماکارونی با مرغ خوشمزه و فوری

  1. می توانید همه مواد را داخل تابه بریزید و همانند عکس یک جا سرخ کنید.
  2. می توانید بجای پیاز از پودر پیاز نیز استافده کنید.
  3. به سلیقه خود می توانید مقدار و نوع ادویه ها را کم و زیاد کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه