طرز تهیه شیک بیسکویت پتی بور و موز خوشمزه و ساده به روش کافی شاپی

دستور تهیه شیک بیسکویت

طرز تهیه شیک بیسکویت

 

شیک بیسکویت یا میلک شیک بیسکویتی یکی از انواع نوشیدنی ها بسیار خوشمزه و تابستانی می باشد که می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید. این شیک خوشمزه با بستنی و خامه و موز تهیه می شود و می تواند یک میان وعده بسیار جذاب و مقوی باشد. شما می توانید از هر نوع بیسکویتی که دوست دارید برای تهیه این شیک استفاده کنید. شیک ها یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب در کل دنیا هستند که از میکس انوع میوه ها و مغز ها به همراه بستنی دلخواه تهیه می شوند. شما می توانید از بستنی وانیلی یا میوه ی یا شکلاتی برای تهیه این شیک ها استفاده کنید و به دلخواه از بادام یا گردو نیز استفاده کنید. شیک در فصل تابستان به دلیل گرم شده هوا بسیار محبوب می شوند و شما می توانید با قیمت بسیار کمتر از بیرون آن را به همان کیفیت کافی شاپی حتی خیلی بهتر و سالم تر در خانه تهیه کنید. برای تهیه شیک ها شما نیاز به مخلوط کن یا غذاساز یا گوشت کوب برقی دارید تا بتوانید مواد را میکس کنید. اگر کمی بیسکویت در خانه دارید دست به کار شوید این شیک خوشمزه و مقوی را تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه شیک بیسکویت با موز را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه شیک بیسکویتی با موز

  • موز ۲ عدد
  • شیر ۱/۲ پیمانه
  • خامه ۴ ق غذا خوری
  • بیسکویت وانیلی ۱ پیمانه
  • بیسکویت پتی بور ۶ عدد
  • گردو ۱/۴ پیمانه

طرز تهیه میلک شیک بیسکویت با موز و بستنی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا موز را پوست بگیرید و حلقه ای خرد کنید و در یک ظرف درب بسته برای ۲ ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ زده شود، این کار دلخواه است ولی باعث می شود بافت کشداری داشته باشید. بیسکویت پتی بور را خرد کنید و کنار بگذارید، نیازی نیست خیلی پودر خرد کنید.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

موز ها را از فریزر خارج کنید و به همراه بستنی و خامه و گردو داخل میکسر ریخته و مواد را خوب هم بزنید تا یکدست شوند. می توانید همه مواد را داخل ظرف مخصوص گوشت کوب برقی ریخته و میکس کنید.

مرحله سوم: تهیه شیک بیسکوییتی

بیسکویت خرد شده را کف لیوان های مورد نظر بریزید و شیک تهیه شده را روی آن بریزید و حالا باید روی شیک را تزیین کنید. می توانید از اسلایس موز و بیسکویت و گرذو استفاده کنید و یا می توانید از کمی خامه قنادی فرم گرفته استفاده کنید و روی آن بیسکویت قرار دهید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه شیک بیسکویت خوشمزه و مقوی با موز و گردو

  1. غلظت این شیک به میزان شیر بستگی دارد و شما هرچقدر شیر را کمتر بریزید شیم غلیظ تری خواهید داشت.
  2. افزودن گردو سلیقه ای است و می توانید حذف کنید.
  3. می توانید از بستنی وانیلی و پودر کاکائو استفاده کنید تا شیک بیسکویت شکلاتی داشته باشید.
  4. می توانید برای تزیین دور لیوان سس شکلاتی بریزید و بعد شیک را داخل آن بریزید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه