طرز تهیه میلک شیک طالبی مخصوص و خوشمزه با شیر و بستنی

دستور تهیه میلک شیک طالبی

طرز تهیه میلک شیک طالبی

 

میلک شیک طالبی یکی از شیک های بی نظیر تابستانی می باشد که طعم و‌ مزه بسیار خوبی دارد. این شیک خوشمزه را می توانید در روز های گرم تابستانی به راحتی در خانه تهیه و سرو کنید. شیک ها یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار در کل دنیا به خصوص در آمریکا هستند. در فصل تابستان با نزدیک شدن به فصل گرم خوردن نوشیدنی های خنک بسیار دلچسب است و باعث می شود دمای بدن پایین بیاید و رفع عطش کند. شما می توانید از انواع میوه ها برای سرو میلک شیک طالبی استفاده کنید و یا می توانید به تنهایی آن را تهیه کنید. شیک طالبی یک نوشیدنی کافی شاپی می باشد که می توانید با کمترین هزینه در خانه تهیه کنید زیرا هم مقرون به صرفه و سالم تر می باشد. طالبی یکی از میوه های بسیار خوشمزه و آبدار است که از انتهای فصل بهار به بازار می آید، این میوه خوشمزه بیشتر در مناطق گرمسیر رشد می کند و سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی می باشد. با خوردن طالبی می توانید ضربان قلب را منظم کنید، همچنین باعث‌ کاهش کلسترول می شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه میلک شیک طالبی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک طالبی

  • طالبی ۱ عدد
  • بستنی ۱/۲ پیمانه
  • شیر ۱/۲ پیمانه

طرز تهیه میلک شیک طالبی

مرحله اول: آماده سازی طالبی

ابتدا طالبی را پوست بگیرید. بهتر است از طالبی سایز کوچیک استفاده کنید. طالبی را برش بزنید و داخل یک طرف دربسته یا نایلون قرار دهید و برای ۱ ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ زده شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه طالبی یخ زده را از فریزر خاج کنید و داخل مخلوط کن یا غذاساز و یا بلندر خود بریزید. شیر را اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید و برای چند ثانیه اجازه دهید تا همه مواد باهم مخلوط و طالبی پوره شود.

مرحله سوم: تهیه میلک شیک طالبی

در انتها بستنی وانیلی را به مواد اضافه کنید و برای چند ثانیه مجدد دستگاه را روشن کنید تا مواد کاملا یکدست شود. به همین راحتی میلک شیک طالبی ما آماده شده است آن را داخل لیوان سرو ریخته و با برش های طالبی تزیین و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی تهیه میلک شیک طالبی

  1. شما می توانید به دلخواه از بستنی طالبی یا طعم دلخواه خود استفاده کنید.
  2. به دلخواه می توانید چند قطعه یخ در انتها به همراه بستنی اضافه کنید تا نوشیدنی خنک تری داشته باشید.
  3. غلظت میلک شیک ها به ذائقه شما بستگی دارد و با کم و زیاد کردن شیر می توانید غلظت آن را تغییر دهید
  4. اگر دوست دارید میلک شیک طالبی خوشمزه تری داشته باشید می توانید ۱ عدد موز به مواد فوق اضافه کنید.
  5. اگر طالبی شما شیرین نبود می توانید در صورت تمایل کمی عسل یا شکر اضافه کنید.
  6. چون طالبی خودش آب دارد بهتر است از شیر کمتری استفاده شود و میزان ها را زیاد تغییر ندهید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه