طرز تهیه شیک وانیلی مقوی و خوشمزه بدون خامه با بستنی در خانه

دستور تهیه شیک وانیلی

طرز تهیه شیک وانیلی

 

شیک وانیلی یا میلک شیک وانیلی یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که می توانید به راحتی این شیک را در خانه تهیه کنید. این شیک مخصوص کسانی است که طعم و مزه ساده را دوست دارند و می خواهند یک نوشیدنی بدون کاکائو تهیه کنند. شیک ها از جمله نوشیدنی های پر طرفدار در کل دنیا هستند که در فصل تابستان طرفداران خاص خودشان دارند. شما می توانید این شیک را با موز و یا میوه دلخواه خود تهیه کنید و یا می توانید از پودر بیسکویت نیز استفاده کنید. در تهیه شیک ها در نظر داشته باشید هرچقدر مقدار شیر را کم و زیاد کنید میزان غلظت آن نیز کم و زیاد می شود و این کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. شیک ها را می توانید در طعم و مزه های مختلف تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. این نوشیدنی طعم بسیار خوبی دارد و حتما برای یک بار آن را امتحان کنید. اما میلک شیک ها با اسموتی ها متفاوت هستند و بستنی یکی از تفاوت های مهم این دو نوشیدنی هستند. امروز در پارسی دی طرز تهیه شیک وانیلی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه شیک وانیلی بدون خامه

  • بستنی وانیلی ۱ پیمانه
  • شیر ۱ پیمانه
  • موز ۱ عدد
  • بیسکویت وانیلی یا کیک وانیلی چند عدد به دلخواه

طرز تهیه میلک شیک وانیلی خوشمزه با موز

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا موز ها را پوست بگیرید و خرد کنید و برای ۱ ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ زده باشد. اگر دوست دارید نوشیدنی خنک تری باشید می توانید شیر را نیز داخل فریزر قرار دهید.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

کیک یا بیسکویت را خرد کنید. بستنی را به همراه موز و کیک یا بیسکویت پتی بور داخل مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید و بگذارید تا مواد میکس و یکدست شود.

مرحله سوم: تهیه شیک وانیلی

در انتها شیر را نیز به مواد اضافه کنید و بگذارید تا مواد یکدست شوند. شیک وانیلی ما به همین راحتی آماده شده است و می توانید داخل لیوان های شیشه ی بریزید و کمی بیسکویت پودر شده و حلقه های موز را روی شیک قرار دهید و آن را خنک بنوشید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه شیک وانیلی خوشمزه با موز و بیسکویت بدون خامه

  1. به دلخواه می توانید از هر نوع میوه ی که دوست دارید برای تهیه این شیک استفاده کنید.
  2. افزودن کیک یا بیسکویت دلخواه است و می‌ توانید خذف کنید.
  3. برای تزیین این شیک می توانید سس شکلاتی یا کاراملی داخل لیوان مورد نظر بریزید و یا دور لیوان را آغشته به سس شکلاتی و ترافل کنید.
  4. می توانید این شیک را از مخلوط موز با توت فرنگی یا میوه دلخواه تهیه کنید.
  5. این نوشیدنی ماندگاری زیادی ندارد و بهتر است پس مصرف سرو کنید.

همچنین ببینید

از
4
دیدگاه

  • کوروش ۱ سال پیش

    یه پیمانه یعنی چقدر ؟!

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۱ سال پیش

      1 لیوان دسته دار فرانسوی

      پاسخ