طرز تهیه میلک شیک خرما و نارگیل مقوی و رژیمی و راحت در خانه

طرز تهیه میلک شیک خرما و نارگیل

 

میلک شیک یک نوشیدنی خوشمزه و خنککننده است که می توان در هر زمان از سال و در فصول مختلف لذت برد. این نوشیدنی قابل تنظیم است و میتوان مقدار شیر، بستنی و سایر مواد افزودنی را بر اساس سلیقه شخصی تنظیم کرد. برخی افراد ممکن است برای رژیم های خاص خود نسخه های بدون لبنیات یا با کمترین میزان شکر را انتخاب کنند. میلک شیک یک نوشیدنی خوشمزه و محبوب است که از ترکیب شیر، بستنی و سایر مواد افزودنی تهیه میشود. این نوشیدنی در بسیاری از رستورانها، قهوه فروشیها و مغازه های محلی قابل تهیه است و می توان آن را در خانه نیز تهیه کرد. این بار قرار است از ترکیب خرما و پودر نارگیل و بدون نیاز به بستنی این میلک شیک را تهیه کنید. معمولا تمام مواد در یک میکسر یا یخشکن قرار میگیرند و به خوبی مخلوط میشوند تا میلک شیک ایجاد شود. سپس میتوان آن را در لیوان هایی ریخته و با تزئیناتی مانند کرم خامه، شکلات رنده، میوه تازه یا سس های شیرین دلخواه تزئین کرد. امروز در پارسی دی طرز تهیه میلک شیک خرما و نارگیل را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

موز۲ عدد
خرما۱۰ عدد
پودر نارگیل۳ ق غذا خوری
شیر۲ لیوان
یخبه مقدار دلخواه

طرز تهیه میلک شیک خرما و نارگیل

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید موز ها را پوست بگیرید و خرد کنید، اگر دوست دارید میلک شیک شما کرمی یا خنک باشد می توانید موز ها را داخل یک ظرف دربسته بریزید و در فریزر قرار دهید تا یخی شود. خرما را نیز بشورید و از وسط به دو نیم کنید و هسته خرما را جدا کنید، شما می توانید از هر نوع خرمای که دوست دارید استفاده کنید.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادمه شیر را داخل مخلوط کن ریخته و موز و خرما را اضافه کنید و مواد را خوب میکس و پوره کنید، می توانید برای مخلوط کردن مواد از غذاساز یا گوشتکوب برقی نیز استفاده کنید.

مرحله سوم: تهیه میلک شیک خرما و نارگیل

در ادامه باید یخ را اضافه کنید و دوباره مواد را مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود و بعد داخل لیوان بریزید و برای تزیین می توانید داخل لیوان کمی سس شکلاتی بریزید و داخل کنجد بزنید و بعد میلک شیک را بریزید و سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه میلک شیک خرما و نارگیل

  1. می توانید به دلخواه از عسل برای شیرین کردن مواد استفاده کنید.
  2. برای تزیین می توانید از خامه قنادی زده شده نیز استفاده کنید.
  3. می توانید بجای شیر از شیر نارگیل یا شیر سویا نیز استفاده کنید.
  4. می توانید به دلخواه از کره بادام زمینی نیز استفاده کنید.
  5. در خوردن این نوشیدنی زیاده روی نکنید زیرا خیلی گرم است.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه