طرز تهیه شیک بادام زمینی با موز و شکلات خوشمزه به روش کافی شاپی

طرز تهیه شیک بادام زمینی

 

یکی از انواع میلک شیک ها می باشد که به روش های مخلتفی تهیه می شود. شما می توانید در منزل با حداقل امکانات این شیک خوشمزه و جذاب را به روش کافی شاپی ها تهیه کنید. شما می توانید برای تهیه این شیک از موز و یا شکلات استفاده کنید و یا به صورت ساده تهیه کنید که هر دو روش را به شما یاد خواهیم داد. اما میلک شیک یا شیک یکی از نوشیدنی ها پر طرفدار در دنیا می باشد که اصالت آن برای کشور آمریکا می باشد. این شیک ها در همه فصل طرفداران خودش را دارد مخصوصا اگر به بادام زمینی علاقه داشته باشید. روز ۱۲ سپتامبر روز جهانی میلک شیک است. شیک ها را بهتر است در لیوان های با ارتقاع بلند سرو کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه شیک بادام زمینی با موز و شکلات را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

بادام زمینی۴۰ عدد
بستنی وانیلی۵۰۰ لیتر
شیر کم چرب۱/۲ پیمانه
کره بادام زمینی۲ ق غذا خوری
سس شکلاتیبه مقدار لازم

طرز تهیه شیک کره بادام زمینی با شکلات

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا بادام زمینی ها را از پوست خارج کنید و کمی خرد کنید. داخل مخلوط کن یا غذا ساز بادام زمینی را به همراه بستنی وانیلی و شیر کم چرب بریزید و دستگاه را برای ۲۰ ثانیه روشن کنید تا مواد میکس شود.

مرحله دوم: تهیه میلک شیک بادام زمینی

در ادامه کره بادام زمینی را اضافه کنید و برای ۱ دقیقه دیگر زمان دهید تا کاملا مواد میکس شود. داخل لیوان مورد نظر را با سس شکلاتی آماده به صورت نامنظم تزئین کنید و مواد میلک شیک بادام زمینی را داخل لیوان ها ریخته و روی شیک به دلخواه با اسکوپ بستنی و کمی بادام زمینی خرد شده گارنیش کنید.

دستور تهیه شیک بادام زمینی و موز

طرز تهیه شیک بادام زمینی و موز

مواد لازم برای تهیه شیک بادام زمینی و موز

بستنی وانیلی۲۰۰ گرم
موز۲ عدد
بادام زمینی۳ ق غذا خوری
کره بادام زمینی۲ ق خوری
شیر۱/۲ پیمانه

طرز تهیه شیک بادام زمینی و موز

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا موز را پوست بگیرید و خرد کنید. بادام زمینی را نیز پوست بگیرید. حالا همه مواد را به ترتیب بستنی، موز، کره، بادام زمینی و شیر داخل مخلوط کن یا غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد به خوبی میکس و پوره شود.

مرحله دوم: تهیه ملیک شیک بادام زمینی و موز

در ادامه وقتی مواد یکدست شدند داخل لیوان های مورد نظر ریخته و با موز و یا کمی توت فرنگی و مغز بادام زمینی خرد شده تزئین کنید و خنک بنوشید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه شیک بادام زمینی

  1. می توانید به هر کدام از روش ها میوه دلخواه خود را اضافه کنید.
  2. اگر بستنی وانیلی علاقه ندارید می توانید از بستنی شکلاتی نیز استفاده کنید.
  3. برای تزئین می توانید سر لیوان ها را داخل شکلات آب شده بزنید و روی آن ها ترافل بریزید.

همچنین ببینید

از
2
دیدگاه