طرز تهیه دمنوش به برای درمان قطعی سرماخوردگی و گلو درد

طرز تهیه دمنوش به برای سرماخوردگی

 

دمنوش ها یکی از بهترین گزینه ها در سرماخوردگی می باشد که شما می توانید با میوه و دارو های گیاهی انواع دمنوش های مخصوص دوران سرماخوردگی را تهیه کنید. در طول سرماخوردگی شما باید غذا های مقوی و نوشیدنی های گرم میل کنید تا ویروس از بدن شما خارج شود. اما میوه به دارای ویژگی ضد ویروسی می باشد و خواص آنتی اکسیدان قوی و ضد آنفلونزا است پس در نتیجه می توان گفت مصزف به در درمان سرماخوردگی بسیار مفید است و اگر با میوه سیب و کمی دارچین مخلوط شود ماده ی به نام پروآنتوسیانیدین را دارد که ضد ویروس می باشد و برای درمان خانگی گلو درد و نرم شدن سینه گزینه خوبی می باشد. شما می توانید دمنوش به را یک روز در میان یا روز دوبار میل کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه دمنوش به برای سرماخوردگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه سوپ جو پرک برای سرماخوردگی

 

مواد لازم

سیب زر۱ عدد
به۱ عدد
چوب دارچین۲ تکه
زنجبیل۱ عدد

 

همچنین ببینید: طرز تهیه انار پخته برای سرماخوردگی

 

طرز تهیه دمنوش به

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید سیب را خوب بشورید و بدون این که پوست بگیرید به چهار قسمت تقسیم کنید و هسته سیب را جدا کنید و بعد به را بشورید و با همان هسته و پوست خرد کنید و داخل قابلمه بریزید.

مرحله دوم: جوشاندن مواد

در ادامه باید چوب دارچین و زنجبیل تازه خرد شده را داخل قابمله اضافه کنید و ۲ الی ۳ لیوان اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و درب قابلمه را ببنیدید و با حرارت کم بک ساعت بگذارید تا کاملا پخته شود و عصاره سیب و به کاملا خارج شود.

مرحله سوم: صاف کردن مواد

در ادامه وقتی سیب و به کاملا به پخته شود و بعد دارچین و زنجبیل را خارج کنید و از یک صافی رد کنید و به و سیب پخته شده را داخل گوشتکوب برقی میکس کنید یا می توانید با پشت قاشق له کنید تا پوره شود و بعد پوره را به عصاره اضافه کنید و هم بزنید و میل کنید و نتیجه معجزه آسا این دمنوش را برای گلو درد مشاهده کنید. نوش جان

 

همچنین ببینید: طرز تهیه آش عدس برای سرماخوردگی

 

فوت و فن های دستور تهیه دمنوش به

  1. می توانید در انتها از آب لیمو تازه در این دمنوش استفاده کنید.
  2. اگر عناب دارید می توانید بشورید و برش بزنید و به مواد اضافه کنید.
  3. می توانید برای دم کردن این دمنوش از قوری یا فرنچ پرس یا هر وسیله ی که دارید استفاده کنید.
  4. می توانید به دلخواه از نبات یا عسل برای شیرین کردن این دمنوش استفاده کنید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه آش اوماج برای سرماخوردگی

از
2
دیدگاه