طرز تهیه میلک شیک نسکافه ای خوشمزه و کافی شاپی در خانه

دستور تهیه میلک شیک نسکافه

طرز تهیه میلک شیک نسکافه

 

میلک شیک نسکافه یکی از انواع میلک شیک ها می باشد و مخصوص افرادی است که طعم و مزه نسکافه یا همان قهوه فوری را دوست دارند. شما می توانید این شیک را با بستنی وانیلی یا شکلاتی در خانه تهیه کنید. در فصل تابستان که خوراکی ها و تنقلات و نوشیدنی ها خنک بسیار پر طرفدار می شوند و میلک شیک ها نیز جز همین خوراکی های خوشمزه هستند که تهیه آن ها در خانه کار بسیار راحتی می باشد و شما می توانید خیلی مقرون به صرفه تر از بیرون شیک ها را تهیه کنید. شیک ها در آمریکا بسیار پر طرفدار هستند تا حدی که روز ۱۲ سپتامبر را به نام میلک شیک نامگذاری کردند. بیشتر ترکیب شیک از بستنی و شیر و طعم دهنده ها می باشد و شما می توانید انواع طعم ها را در خانه تهیه کنید. اگر در تابستان دوست دارید برای پذیرایی از مهمان های خود یک نوشیدنی خنک و خوشمزه تهیه کنید شیک نسکافه را در نظر داشته باشید. امروز در پارسی دی طرز تهیه میلک شیک نسکافه ای در خانه را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک نسکافه

  • قهوه فوری یا نسکافه ۱ ق چای خوری
  • بستنی شکلاتی ۳ اسکوپ
  • شیر ۲۰۰ میلی لیتر
  • شکر ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه میلک شیک نسکافه ای در خانه

مرحله اول: مخلوط کردن نسکافه

ابتدا داخل یک شیرجوش یا جذوه شیر و نسکافه و ۵۰ میلی لیتر از شیر را بریزید و خوب با قاشق هم بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شود. شیر حتما باید گرم باشد. شما می توانید از نسکافه یا قهوه فوری ساشه ای یا آماده استفاده کنید.

مرحله دوم: میکس کردت مواد

در ادامه داخل مخلوط کن یا اسموتی ساز یا غذاساز خود بستنی شکلاتی و شیر و مخلوط مرحله اول را بریزید و دستگاه را روشن کنید تا مواد به خوبی مخلوط و یکدست شوند. در انتها چند قطعه یخ اضافه کنید و بگذارید تا یخ ها خرد و یکدست شوند.

مرحله سوم: سرو کردن شیک نسکافه

برای سرو شیک نسکافه باید داخل لیوان های با ارتفاع بلند کمی سس شکلاتی یا کاراملی به صورت نا منظم بریزید و شیک تهیه شده را داخل لیوان بریزید و روی آن به دلخواه کمی پودر کاکائو یا یک برش موز قرار دهید و آن را خنک سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه میلک شیک نسکافه ای با بستنی و شیر

  1. شما می توانید برای شیرین شدن از عسل استفاده کنید.
  2. می توانید از انواع بیسکویت ها و خامه ها برای تزیین و سرو شیک استفاده کنید.
  3. اگر نسکافه شما خیلی تلخ نبود بنا به ذائقه خود می توانید شکر را زیاد یا حذف کنید.
  4. می توانید از بستنی وانیلی نیز برای تهیه شیک نسکافه ای استفاده کنید ولی با بستنی کاکائویی رنگ تیره تری خواهد داشت.
  5. به دلخواه می توانید میلک شیک نسکافه ای را با موز نیز میکس و سرو کنید.

همچنین ببینید 

از
2
دیدگاه