طرز تهیه اسموتی خیار و لیمو و سیب و نعنا مفید برای لاغری

طرز تهیه اسموتی خیار

 

یکی از بهترین و مفیدترین اسموتی ها می باشد که ترکیبی تهیه می شود و بسیار مقوی است. اسموتی می تواند یک میان وعده جذاب و کامل باشد که با استفاده از کمترین مواد می توانید اسموتی های مختلفی در طعم ها و مزه های مختلفی تهیه کنید، یک اسموتی خوب به شما انرژی و سلامتی می دهد حتی خیلی از ورزشکاران نیز اسموتی را جایگزین دیگر میان وعده می کنند. خیار ارزش غذایی بالایی دارد به طوری که در بیشتر سالاد ها و ساندویچ و آبمیوه ها استفاده می شود و کالری بسیار کمی دارد و یکی از صیفی جات خوشمزه و مقرون به صرفه است که بیشتر ما در خانه آن را داریم و حالا می توانیم با ترکیب آن با مواد دیگر یک اسموتی جذاب تهیه کنیم. خیار خطر بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد، خیار به کنترل وزن و لاغری بسیار کمک می کند، خیار باعث سلامت کلیه و تفویت سیستم ایمنی بدن می شود و این روزها که بیشتر مردم دنیا درگیر بیماری کرونا هستند این اسموتی و آبمیوه خوشمزه بسیار برای بدن مفید است. امروز در پارسی دی اسموتی خیار و لیمو و سیب و نعنا را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

خیار۲ عدد
جعفری۱ دسته
لیمو۱ عدد
زنحبیل تازه۱ ق غذا خوری
آب۱/۲ پیمانه

طرز تهیه اسموتی خیار و لیمو

مرحله اول: آماده سازی

این اسموتی برای کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است پس ابتدا خیارها را بشورید و خرد کنید سپس پوست خیار را به دلخواه می توانید بگیرید یا با پوست خرد کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن

در ادامه خیار ها را به همراه آب و آب لیموترش تازه و زنجبیل تازه رنده شده داخل مخلوط کن بریزید و بگذارید تا مواد میکس شوند سپس جعفری را شسته و کمی با چاقو خرد کنید تا بهتر میکس شود سپس به مواد مخلوط کن اضافه کنید و بگذارید تا مواد یکدست شود سپس به همراه چند قطع یخ نوش جان کنید.

طرز تهیه اسموتی خیار و سیب

طرز تهیه نوشیدنی خیار و سیب

مواد لازم برای تهیه اسموتی خیار و سیب

خیار۲ عدد
سیب۲ عدد
نعنا خرد شده۱/۴ پیمانه
لیموترش۱ عدد

طرز تهیه اسموتی خیار و سیب و نعنا

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا خیار را شسته و خرد کنید شما به دلخواه می توانید پوست خیار را بگیرید و یا با پوست آبگیری کنید سیب را نیز به همین ترتیب خرد کنید. نعنا را نیز خرد کرده و اندازه کنید.

مرحله دوم: تهیه اسموتی خیار و سیب

همه مواد را داخل مخلوط کن ریخته و بگذارید تا کاملا میکس شود سپس در انتها به دلخواه کمی آب لیموترش بریزید سپس در لیوان ریخته و با یخ سرو کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه اسموتی خیار برای لاغری

  1. شما می توانید به این اسموتی کیوی یا نعنا و یا میوه های دلخواه دیگر استفاده کنید.
  2. می توانید در هر کدام از روش ها به دلخواه از کمی عسل استفاده کنید.
  3. افزودن لیموترش دلخواه و قابل حذف است.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه