طرز تهیه پیتزا ناچو مکزیکی فوری و خوش طعم با فر و بدون فر

دستور پخت پیتزا ناچو

طرز تهیه پیتزا ناچو

پیتزا ناچو یکی از خوشمزه و ترین و ساده ترین پیتزا ها می باشد که بیشتر در مکزیک تهیه می شود. این پیتزا خوشمزه بسیار فوری و ساده است و اصلا نیازی به خمیر پیتزا ندارید و در واقع یک لایه چیپس تردیلا برای تهیه آن لازم است و می توانید مواد میانی را به دلخواه خود تغییر دهید. طعم این پیتزا بسیار متفاوت است و مطمئن باشید که این پیتزا را بشدت دوست خواهید داشت و بچه ها عاشق طعم و مزه این غذای خوشمزه می شوند. شما می توانید موقع تماشا کردن فوتبال یا برای تهیه یک غذای فوری برای نهار یا شام این دستور را تهیه کنید و می توان گفت پیتزا ناچو رقیب خوبی برای پیتزا می باشد، البته می توان گفت شما می توانید این پیتزا را با فر و یا در سولاردم و توستر نیز تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه پیتزا ناچو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا ناچو

  • چیپس تورتیلا ۱ بسته
  • پنیر پیتزا ۱ پیمانه
  • پپرونی ۳ عدد
  • فلفل دلمه رنگی ۱ عدد
  • فلفل هالوپینو ۱ عدد
  • سس کچاب ۲ ق غذا خوری
  • گوجه گیلاسی ۵ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا ناچو مکزیکی

مرحله اول: آماده سازی مواد

فلفل دلمه را بشورید و به صورت مکعبی ریز خرد کنید و به دلخواه می توانید برای زیبا تر شدن پیتزا از فلفل دلمه رنگی استفاده کنید. فلفل هالوپینو را نیز به صورت حلقه ای برش بزنید. پپرونی یا سوسیس یا حتی کالباس دلخواه خود را به صورت حلقه ای برش بزنید.

مرحله دوم: آماده سازی پیتزا

کف سینی فر یا ظرفی که میخواهید پیتزا در آن آماده کنید یک کاغذ روغنی قرار دهید و اگر دوست دارید این پیتزا را بدون فر تهیه کنید، کف تابه مورد نظر را کمی چرب کنید و چیپس تورتیلا را خرد کنید و یا به صورت درسته روی سینی پهن کنید و کمی سس کچاب روی چیپس بریزید.

مرحله سوم: افزودن مواد

در ادامه پنیر پیتزا را روی چیپس بریزید و به دلخواه در این مرحله می توانید مقداری پنیر پارمزان روی آن بریزید. حالا پپرونی یا سوسیس را روی پنیر قرار دهید و بعد فلفل دلمه و فلفل هالوپینو را بریزید و به دلخواه کمی روی مواد را با پنیر پیتزا کاور کنید و بعد ادویه ها را روی ییتزا بریزید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا ناچو با فر و بدون فر

در ادامه سینی را داخل فر از قبل گرم شده به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید تا پنیر ذوب شود. برای پخت بدون فر نیز باید همه مواد را داخل تابه ریخته و درب تابه را برای ۱۰ دقیقه قرار دهید و بگذارید تا پنیر ذوب شود و در انتها داخل دیس قرار دهید و با سس دلخواه سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه پیتزا ناچو در تابه و فر

  1. به دلخواه می توانید سس بشامل درست کنید و روی چیپس بریزید.
  2. این پیتزا بیشتر با چیپس تورتیلا تهیه می شود ولی به دلخواه می توانید از چیپس نمکی نیز استفاده کنید.
  3. برای فر های برقی و توستر دما را ۲۰ درجه کمتر تنظیم کنید.

همچنین ببینید

از
1
دیدگاه