طرز تهیه اسنک پیتزایی با سوسیس به 3 روش با فر، ساندویچ ساز و ماهیتابه

دستور پخت اسنک پیتزایی

طرز تهیه اسنک پیتزایی

 

اسنک پیتزایی یکی از انواع اسنک ها می باشد که بسیار جذاب و خوشمزه است و می توانید به راحتی در منزل آن را به کمک ماهیتابه یا فر و یا ساندویچ ساز تهیه کنید. ما در این رسپی سه روش پخت اسنک پیتزایی را به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید به سادگی آن را تهیه کنید. اما اسنک پیتزایی  یکی از غذاهای فوق العاده خوشمزه و راحت است که در کمترین زمان ممکن تهیه می شود و برای مهمانی و تولدها گزینه بسیار خوبی می باشد. شما می توانید مواد میانی اسنک را به دلخواه خود تغییر دهید. اسنک پیتزایی ایده خوبی برای مجالس و زمان های که وقت زیادی برای تهیه غذا ندارید می توانید به سرعت این اسنک را تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسنک پیتزایی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنک پیتزایی خانگی

  • نان تست ۱ بسته
  • سوسیس ۴ عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • پنیر پیتزا ۲ پیمانه
  • سس کچاب، خردل به مقدار لازم
  • فلفل سیاه، آویشن، فلفل قرمز به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک پیتزایی با سوسیس در ماهیتابه، فر، ساندویچ ساز

مرحله اول: آماده سازی مواد

سوسیس را از پوست آن خارج کنید. سوسیس ها را خرد کنید. می توانید به صورت حلقه ای یا نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه با کمی روغن کمی تفت دهید تا از خامی خارج شود. فلفل دلمه را نیز بشورید و به شکل نگینی ریز خرد کنید. قارچ ها را نیز شسته و به دلخواه پوست آن را بگیرید و با کمی آبلیموترش داخل تابه با حرارت بالا تفت دهید تا آب اضافی قارچ کشیده شود.

مرحله دوم: تهیه اسنک پیتزایی

در ادامه نان تست را روی سطح کار قرار دهید و کمی سس کچاب روی آن بزنید و با قلمو پخش کنید. حالا روی هر نان کمی سوسیس و قارچ و فلفل دلمه و در انتها پنیر رنده شده یا ورقه ای قرار دهید و یک نان دیگر روی آن قرار دهید. بدین ترتیب همه اسنک ها را آماده کنید.

مرحله سوم: پخت اسنک پیتزایی بدون فر در ماهیتابه

اولین روش پخت اسنک پیتزایی در ماهیتابه می باشد که بهترین و آسان ترین روش پخت است. اسنک ها را داخل تابه قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن ها قرار دهید می توانید یک آجر را داخل فویل قرار دهید و روی ساندویچ بگذارید تا فشرده شوند و پنیر ذوب شود. بعد از اینکه یک طرف پخت آن را برگردانید تا طرف دیگر نیز پخته شود.

مرحله چهارم:  پخت اسنک پیتزایی با فر و ساندویچ ساز

برای پخت اسنک پیتزایی در ساندویچ ساز نیز آن ها را داخل دستگاه از قبل گرم شده به مدت ۷ دقیقه قرار دهید تا اسنک ها طلایی شوند. برای پخت در فر نیز اسنک پیتزایی ها را در فر قرار دهید و به مدت ۱۰ دقیقه با دمای ۱۶۰ درجه اجازه دهید تا پنیر ذوب شود. در انتها با سس خردل و کچاب سرو کنید و به دلخواه ادویه ها را روی اسنک ها بریزید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه اسنک پیتزایی خانگی با سوسیس

  1. به دلخواه می توانید مواد میانی تغییر دهید.
  2. می توانید از پنیر ورقه ای استفاده کنید.
  3. برای پخت در فر دقت کنید زیاد در فر نگه ندارید وگرنه اسنک خشک می شود.
  4. می توانید ادویه ها قبل از قرار دادن نان روی مواد بریزید.
  5. از نان تست تازه استفاده کنید.

همچنین ببینید

طرز تهیه اسنک پیتزایی با سوسیس به 3 روش با فر، ساندویچ ساز و ماهیتابه
3 (60%) 7 votes