طرز تهیه پیتزا ذرت با سس هالوپینو (بدون گوشت و مرغ) راحت و فوری در خانه

طرز تهیه پیتزا ذرت

 

پیتزا ها انواع و اقسام مختلفی دارد و شما می توانید در مدل ها و مزه های مختلف تهیه کنید و از طعم مختلف برای تهیه پیتزا استفاده کنید. خمیر پیتزا را می توانید خودتان در خانه تهیه کنید و یا می توانید برای راحتی در کار از خمیر پیتزا آماده استفاده کنید تا خیلی سریع این پیتزا را آماده کنید و از طعم بی نظیر این پیتزا به همراه ذرت و سس هالوپینو این غذای خوشمزه را تهیه کنید. شما می توانید این سس را خودتان در منزل تهیه کنید یا از مدل های آماده استفاده کنید. پیتزا یکی از محبوبترین غذاهای دنیاست که از طریق ترکیبی از نان، سس، پنیر و انواع مختلفی از مواد پر کالری دیگر تهیه می شود. تاریخچه پیتزا به قدمتهای بسیار دور بازمیگردد و به عنوان یکی از غذاهای سنتی ایتالیا شناخته می شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه پیتزا ذرت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

خمیر پیتزا۲ عدد
ذرت پخته شده۱ لیوان
سس فلفل هالوپینوبه مقدا رلازم
پینز پیتزابه مقدار لازم
جعفریبه مقدار لازم
سس کچاببه مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا ذرت

مرحله اول: آماده سازی

خمیر پیتزا را در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود و یا می توانید خودتان در منزل ۲ تخم مرغ را به همراه ۱ ق غذا خوری جوش شیرین مخلوط کنید و هم بزنید تا پف کند و بعد ۳ ق غذا خوری روغن مایع و کمی نمک اضافه کنید و بعد کم کم آرد به مواد اضافه کنید تا خمیر یکدستی بدست بیاید.

مرحله دوم: آماده سازی ذرت

در ادامه باید ذرت را بپزید، برای این کار ذرت را داخل سبد بریزید و داخل یک قابلمه هم قطر قرار دهید و داخل قابلمه آب ریخته و درب قابلمه را ببندید و بگذارید تا ذرت بخارپز شود و یا می توانید از کنسرو ذرت نیز استفاده کنید.

مرحله سوم: پهن کردن خمیر

برای این کار خمیر را داخل سینی فر قرار دهید و روی خمیر از سس کچاب و سس هالوپینو بزنید و خوب روی خمیر پخش کنید. حالا پنیر پیتزا روی سس ها بریزید و روی پنیر را با ذرت کاور کنید و به دلخواه کمی جعفری روی آن قرار دهید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا ذرت

در ادامه برای پخت پیتزا در فر با فر را با دمیا ۱۸۰ روشن کنید و برای ۱۵ دقیقه بگذارید تا پخته شود و یا می توانید داخل تابه خمیر را پهن کنید و بگذارید تا پیتزا پخته و پنیر ذوب شود. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت پیتزا ذرت

  1. ترکیب سس تند و ذرت فوق العاده می شود.
  2. اگر ادویه مکزیکی در منزل دارید می توانید به مواد اضافه کنید.
  3. می توانید این پیتزا را با سس مایونز یا سیر میل کنید.
  4. به عنوان تاپینگ پیتزا می توانید از قارچ یا فلفل دلمه نیز استفاده کنید.
  5. اگر از نان نیمه آماده استفاده می کنید می توانید در ۱۵ دقیقه این پیتزا را در خانه تهیه کنید.
  6. برای پخت در فر برقی یا توستر دما را روی ۱۶۰ تنظیم کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه