طرز تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی و نشاسته ذرت ساده و شیک مناسب پذیرایی

دستور تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی

دسر مگنولیا با توت فرنگی

 

دسر مگنولیا با توت فرنگی یکی از دسر های بسیار خوشمزه و شیک است که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. دسر مگنولیا با توت فرنگی بیشتر به صورت تک نفره سرو می شود و شما می توانید برای پذیرایی به راحتی تهیه کنید. برای سرو کردن این دسر از لیوان های شیشه استفاده می شود که لایه ها دسر در آن مشخص باشد. دسر مگنولیا با توت فرنگی طعم بسیار خوبی دارد و شما می توانید با چند قلم مواد ساده به راحتی آن را تهیه کنید و روی دسر مگنولیا با توت فرنگی را با خامه یا بیسکویت و برش های توت فرنگی تزیین کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی

  • آرد سفید ۳ ق غذا خوری
  • نشاسته ذرت ۳ ق غذا خوری
  • شکر ۱/۲ پیمانه
  • زرده تخم مرغ ۱ عدد
  • خامه ۱۰۰ گرم
  • وانیل ۱/۴ ق چای خوری
  • شیر ۳ پیمانه
  • بیسکویت پتی بور ۱.۵ بسته

طرز تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی شیک و خوشمزه و راحت

مرحله اول: آماده سازی بیسکویت

ابتدا برای تهیه این دسر خوشمزه باید بیسکویت را پودر کنید. می توانید از یک غذاساز برای پودر کردن دسر استفاده کنید و یا می توانید داخل نایلون ضخیم ریخته و با گوشتکوب دستی بکوبید تا له و پودری شود. شما می توانید از مزه وانیلی یا ساده پتی بور استفاده کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن

شیر را داخل قابلمه بریزید و چند قاشق شیر را به نشاسته ذرت اضافه کنید و هم بزنید تا نشاسته ذرت حل شود و داخل آن هیچ گلوله ای نماند و بعد از روان شدن به شیر اضافهکنید. شکر  و آرد و زرده تخم مرغ را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا هیچ گلوله ای باقی نماند.

مرحله سوم: جوشاندن مواد

قابلمه را روی حرارت قرار دهید و مداوم هم بزنید تا به غلظت فرنی برسد، وقتی غلیظ شد باید وانیل و خامه صبحانه را اضافه کنید و مخلوط کنید و بعد از چند دقیقه از روی حرارت بردارید. توت فرنگی را بشورید و اسلایس کنید.

مرحله چهارم: تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی

کف ظرف مورد نظر بیسکویت بریزید و کمی از مواد کرمی تهیه شده و دور تا دور لیوان را توت فرنگی پر کنید و بعد مجدد بیسکویت و کرم تهیه شده و همین طور مراحل را تکرار کنید تا ظرف پر شود و لایه آخر را با بیسکویت پر شده پر کنید و دسر را برای ۲ ساعت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و بعد میل کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه دسر مگنولیا با توت فرنگی شیک و ساده و فوری

  1. می توانید مواد را به دو قسمت تقسیم کنید و به آن پودر کاکائو اضافه کنید تا مواد کرمی را در دو طعم داشته باشید.
  2. می توانید روی دسر مگنولیا با توت فرنگی را با سس شکلاتی تزیین کنید.
  3. می توانید بجای خامه صبحانه از پنیر خامه ای یا پنیر ماسکارپونه استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه