طرز تهیه اسموتی طالبی به 2 روش با موز و توت فرنگی مخصوص و کافی شاپی

دستور تهیه اسموتی طالبی و موز

طرز تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی

 

اسموتی طالبی و موز و توت فرنگی یکی از اسموتی های بسیار خوشمزه و تابستانی می باشد. این اسموتی را امروز به دو روش با دو میوه متفاوت و خوشمزه به شما یاد خواهیم داد تا بتوانید به راحتی در خانه تهیه کنید. اسموتی ها در تابستان بسیار محبوب تر از فصل های قبل هستند و شما می توانید آن ها را با میوه های مختلف در خانه تهیه کنید. اسموتی از ترکیب و پوره کردن میوه دلخواه با بستنی و شیر می باشد که غلظت آن کاملا به اندازه شیر و بستنی بستگی دارد و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید و برای مهمانی و یک پذیرایی شیک استفاده کنید. طالبی یکی از میوه های تابستانی می باشد که بسیار شیرین و آب دار می باشد. شما می توانید از طالبی سبز یا ملون برای تهیه این اسموتی ها استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسموتی طالبی به دو روش را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی طالبی و موز

  • موز ۲ عدد
  • طالبی ۱ عدد متوسط
  • بستنی وانیلی ۱ پیمانه
  • شکر ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه اسموتی طالبی با موز و بستنی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا طالبی را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل یک ظرف ریخته و در فریزر قرار دهید تا یخ بزند. موز را میز حلقه ای خرد کنید و در فریزر قرار دهید تا یخ شد زده شود.

مرحله دوم: تهیه اسموتی طالبی و موز

در ادامه موز و طالبی یخ زده را داخل مخلوط یا مخزن گوشتکوب برقی ریخته و مواد را میکس کنید تا پوره شود. سپس شکر و بستنی وانیلی را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود، سپس داخل لیوان سرو ریخته و با بستنی میل کنید. نوش چان

نکات کلیدی در تهیه اسموتی طالبی و موز

  1. اگر میوه های شما یخ زده نبود می توانید از یخ خرد شده استفاده کنید.
  2. مقدار شکر بستگی به شیرین بودن طالبی و موز دارد.
  3. چون خود طالبی آب دارد نیازی به افزودن شیر نیست.

دستور تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی

طرز تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی

مواد لازم برای تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی

  • طالبی ۱ عدد
  • توت فرنگی ۱۵ عدد
  • شیر ۱/۲ پیمانه
  • بستنی وانیلی ۲ پیمانه
  • شکر ۳ الی ۴ ق غذا خوری

طرز تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی بسیار ساده و خوشمزه

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا طالبی را پوست بگیرید و خرد کنید و داخل یک ظرف درب دار ریخته و به همراه توت فرنگی شسته و شده و خرد شده بگذارید تا کامل یخ بزند.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه میوه ها را از فریزر خارج کنید و داخل مخلوط کن یا میکسر ریخته و با شیر بزنید تا پوره و له شود و در انتها بستنی و شکر را اضافه کنید تا کاملا پوره ای شود و در انتها داخل لیوان سرو ریخته و با توت فرنگی و سس آن تزیین و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه اسموتی طالبی و توت فرنگی

  1. می توانید این اسموتی را به صورت جدا گانه تهیه کنید، بدین صورت که نصف مواد را با طالبی و نصف دیگر با توت فرنگی برای سرو به صورت دو رنگ داخل لیوان بریزید.
  2. از بستنی وانیلی یا طالبی می توانید استفاده کنید.
  3. مقدار شکر بستگی به شیرینی طالبی و توت فرنگی دارد.

همچنین ببینید

از
1
دیدگاه