طرز تهیه اسموتی انبه با موز توت فرنگی بسیار ساده و راحت در خانه

دستور تهیه اسموتی انبه

طرز تهیه اسموتی انبه

 

اسموتی انبه یکی از انواع اسموتی ها می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و می توانید به راحتی آن را در خانه با میوه های مختلف یا به تنهایی میکس و سرو کنید. اسموتی انبه یکی از محبوب ترین اسموتی ها می باشد که در فصل تابستان همزمان با رسیدن انبه این نوشیدنی بیشتر می شود و شاید شما اسم آن را در کافه ها و یا بستنی فروشی دیده باشید و دوست داشته باشید یک اسموتی خانگی با طعم فوق العاده تهیه کنید. ترکیب انبه با موز یا توت فرنگی فوق العاده می شود و به جرات می توان گفت طعن دلپذیری دارد که از خوردن آن سیر نمی شوید. اسموتی ها بیشتر با بستنی وانیلی و شیر تهیه می شوند و شما می توانید میزان غلظت آن را به دلخواه خود تغییر دهید. اسموتی ها در کل دنیا بسیار پر طرفدار هستند و روز ۱۲ سپتامبر را روی جهانی آن نامیدند. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسموتی انبه با موز و توت فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه با موز

  • موز ۱ عدد
  • انبه ۱ عدد
  • شیر ۱ پیمانه
  • بستنی وانیلی ۱/۲ پیمانه
  • یخ به دلخواه

طرز تهیه اسموتی انبه با موز و بستنی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید موز را پوست بگیرید و خرد کنید. انبه را نیز بشورید و از وسط به دو نیم کنید و بعد پوست آن را بگیرید و هسته انبه را خارج کنید. موز و انبه را داخل یک ظرف درب دار قرار دهید و در فریزر بگذارید تا یخ بزند، می توانید شیر را نیز در فریزر بگذارید تا دیگر نیازی به یخ نباشد.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه موز و انبه را از فریزر خارج کنید و داخل مخلوط کن بریزید و شیر را اضافه کنید و دستگاه را روشن کرده و بگذارید تا مواد باهم میکس شوند. سپس بستنی وانیلی را اضافه کنید و در انتها یخ را بریزید و بگذارید تا مواد به خوبی باهم یکدست شوند. اسموتی انبه و موز ما حاضر شده است آن را داخل لیوان ریخته و با تکه های موز یا انبه تزیین کنید. نوش جان

اسموتی انبه و توت فرنگی

اسموتی انبه و توت فرنگی

 

اسموتی انبه و توت فرنگی یکی دیگر از انواع اسموتی ها می باشد که می توانید به صورت میکس شده و مخلوط شده و یا به صورت دو رنگ تهیه کنید که هر دو روش بسیار خوشمزه و دلچسب می باشد. همراه ما باشید با یک رسپی اسموتی خوشمزه و جذاب در تابستان.

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه و توت فرنگی

  • انبه ۱ عدد
  • توت فرنگی ۱۰ عدد
  • شکر ۲ ق غذا خوری
  • شیر ۱/۲ پیمانه

طرز تهیه اسموتی انبه و توت فرنگی با شیر بدون بستنی

مرحله اول: آماده سازی

انبه را پوست بگیرید و از وسط به دو نیم کنید و هسته انبه را خارج کنید. توت فرنگی ها را بشورید خشک کنید و به همراه انبه در یک ظرف درب دار در فریزر قرار دهید تا یخ بزند.

مرحله دوم: تهیه اسموتی انبه و توت فرنگی

در ادامه انبه و توت فرنگی را به همراه شیر و شکر داخل مخلوط کن بریزید و بگذارید تا مواد خوب هم بخورد و یکدست شود. اسموتی ما تهیه شده است آن را داخل لیوان سرو ریخته و میل کنید.

نکات کلیدی در تهیه اسموتی انبه به دو روش خوشمزه و ساده

  1. در هر روش می توانید کمی شکر اضافه و یا حذف کنید.
  2. افزودن یخ در تهیه اسموتی دلخواه است.
  3. می توانید بجای شکر از عسل نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه