طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و موز و سیب به همراه شیر و بستنی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

 

یکی از انواع اسموتی ها می باشد که با میوه خوشمزه و پر خاصیت توت فرنگی تهیه می شود شما می توانید این اسموتی را مانند دیگر اسموتی ها با انواع میوه ها تهیه کنید. در تابستان به خاطر گرما اسموتی ها و آب میوه ها بسیار پرطرفدار می شوند که از بین همه آن ها توت فرنگی از محبوبت زیادی برخوردار است شما به راحتی می توانید در منزل این اسموتی را تهیه کنید. اسموتی ها نوشیدنی ها غلیظ هستند که بیشتر با پایه بستنی ها تهیه می شوند. اما خواص خوب توت فرنگی که بیشتر برای سلامت پوست مو توصیه شده است شامل کمک به بهبود عملکرد قلب و کاهش میزان قند و خون و افزایش سیستم ایمنی بدن می باشد. امروز در پارسی دی اسموتی توت فرنگی و موز و سیب به همراه شیر و بستنی را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

توت فرنگی۱۲ عدد
موز۲ عدد
بستنی۳ اسکوپ
شیر۱ پیمانه
توت فرنگی و سس شکلاتیبرای تزیین

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و موز با شیر

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا موز ها را پوست بگیرید و حلقه کنید. توت فرنگی ها را خوب شسته و برگ سبز آن را جدا کنید موز و توت فرنگی را داخل یک ظرف گذاشته و برای نیم ساعت در فریزر قرار دهید تا خنک شود.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

موز و توت فرنگی و بستنی و شیر را داخل مخلوط کن ریخته و دستگاه را روشن کنید و مواد را به خوبی میکس کنید تا پوره شوند سپس داخل لیوان ریخته و با تکه ها موز و توت فرنگی و سس شکلاتی و یا خامه قنادی تزئین کنید و خنک بنوشید. نوش جان

مواد لازم برای تهیه اسموتی توت فرنگی و سیب

توت فرنگی۲ عدد
سیب۱ عدد
ماست۲/۳ پیمانه
عسل۱ ق غذا خوری
آب سرد۲ ق غذا خوری
یخبه مقدار لازم

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و سیب و ماست

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا توت فرنگی ها را خوب شسته و برگ آن را جدا کنید. سیب را پوست بگیرید و هسته مرکز آن را خارج کنید و به قطعات کوچک تر تقسیم کنید.

مرحله دوم: میکس کردن

سیب ها خرد شده را به همراه آب سرد داخل مخلوط کن ریخته و اجازه دهید تا سیب پوره شود سپس در ادامه توت فرنگی ها را اضافه کنید.

مرحله سوم: تهیه اسموتی توت فرنگی

بعد از پوره شدن توت فرنگی ماست و عسل را اضافه کنید و بگذارید تا مواد به خوبی یکدست شوند در انتها یخ را بریزید و اجازه دهید مواد به خوبی مخلوط شوند سپس داخل لیوان بلند ریخته و با سیب و توت فرنگی تزئین کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه اسموتی توت فرنگی

  1. در هر روش بالا می توانید از بستنی و شیر برای میکس کردن استفاده کنید.
  2. افزودن عسل اختیاری می باشد.
  3. مقادیر گفته شده برای رسپی های فوق برای دو نفر کافی می باشد.
  4. به دلخواه از شیر بادام یا نارگیل می توانید استفاده کنید.
  5. ماست استفاده شده در اسموتی ها باید چکیده و یونانی باشد.

همچنین ببینید  

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و موز و سیب به همراه شیر و بستنی
5 (100%) 3 votes