طرز تهیه کرم بیسکویت خانگی بسیار کم خرج و آسان با طعمی عالی

دستور تهیه کرم بیسکویت

طرز تهیه کرم بیسکویت

 

کرم بیسکویت یا کره بیسکویت یکی از خوشمزه ترین کرم ها در کل دنیا می باشد که به صورت آماده شاید در فروشگاه وجود داشته باشد ولی تهیه آن در خانه کار بسیار لذت بخش و آسان و از همه مهم تر مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید این کرم خوشمزه را برای میان وعده ها و صبحانه و عصرانه تهیه کنید. شما با چند قلم مواد و در کمترین زمان ممکن این کرم را می توانید تهیه کنید و بهتر است کرم را به صورت تازه تازه تهیه کنید زیرا مواد نگهدارنده ندارند و زمان زیادی نمی توانید در یخچال آن را نگهداری کنید. کرم بیسکویت را شاید کمتر شنیده باشید، یک فرآورده جدید  می باشد که جایگزین خوبی برای شکلات صبحانه می باشد. شما می توانید مقداری از کرم بیسکویت را روی نان تست یا نان صبحانه خود بزنید و از طعم و مزه فوق العاده آن لذت ببرید. کرم بیسکویت یک میان وعده سبک است و شما احساس سنگینی بعد از خوردن آن ندارید. کره بیسکویت یا کره بیسکویت چیزی شبیه به کرم بادام زمینی می باشد با این تفاوت که باعث ایجاد حساسیت در فر نمی شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه کرم بیسکویت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه کرم بیسکویت خانگی

  • بیسکویت پتی بور ۲۰۰ گرم
  • کره ذوب شده ۵۰ گرم
  • شکر قهوه ای ۲ ق غذا خوری
  • پودر دارچین ۱ق چای خوری
  • آبلیموترش تازه ۲ ق غذا خوری
  • شیر ۱ پیمانه

طرز تهیه کرم بیسکویت خوشمزه خانگی به روشی بسیار ساده

مرحله اول: میکس کردن بیسکویت

یکی از ابزار مهم در تهیه کره بیسکویت غذاساز می باشد که شما می توانید از ۱۲۳ یا مخلوط کن یا آسیاب های مختلف استفاده کنید. بیسکویت را خرد کنید و داخل غذاساز و یا میکسر خود بریزید و اجازه دهید تا پودر شود. می توانید به دلخواه بیسکویت را داخل نایلون ریخته و پودر کنید و بعد به میکسر اضافه کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

در ادامه کره را ذوب کنید و به همراه شکر قهوه ای اضافه کنید. تمام این مراحل غذاساز را روشن بگذارید. می توانید از شکر سفید استفاده کنید ولی استفاده از شکر قهوه ای باعث خوش رنگ شدن کرم می شود. در ادامه پودر دارچین را نیز اضافه کنید.

مرحله سوم: تهیه کرم بیسکویتی

آبلیموترش را بگیرید و به اندازه گفته شده اضافه کنید و بعد شیر را بریزید و برای چند دقیقه بگذارید تا مواد به خوبی باهم مخلوط شوند و یک کرم لطیف و نرم و یکدست بدست بیاید. سپس داخل شیشه تمیز ریخته و در یخچال نگهداری کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کرم بیسکویت خانگی بسیار ارزان و به روشی بازاری

  1. از آبلیموترش تازه استفاده کنید و اصلا نباید از آبلیموهای صنعتی استفاده کنید.
  2. می توانید از شکر سفید استفاده کنید ولی شکر قهوه ای بیشتر برای تهیه کرم ها و کره ها پیشنهاد می شود زیرا عطر و طعم خوبی به آن می دهد.
  3. می توانید از کرم بیسکویتی در تهیه دسر ها و شیرینی ها نیز استفاده کنید.

همچنین ببینید

از
9
دیدگاه