طرز تهیه اسنیکرز خانگی خوشمزه و رژیمی با خرما و کره بادام زمینی

دستور تهیه اسنیکرز

طرز تهیه اسنیکرز

 

اسنیکرز یکی از معروف ترین و محبوب ترین شکلات ها در سراسر دنیا می باشد که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این شکلات خوشمزه که توسط شرکت مارس اینکورپویتد ساخته شده است و با شکلات بادام تهیه می شود ولی در این پست سعی کردیم رسپی را کمتر تغییر دهیم و به صورت رژیمی این شکلات را به شما یاد دهیم تا بتوانید به راحتی در منزل یک شکلات اسنیکرز خانگی رژیمی را تهیه کنید. اما در این آموزش همه مراحل به صورت تصویری و با عکس به شما یاد می دهیم تا تهیه اسنیکرز برای شما بسیار راحت باشد. اما شاید برای شما جالب باشد که محصولات اسنیکرز سالانه بالای ۲ میلیارد دلار فروش دارد و این شرکت همه بر مقوی بودن محصولات خود تاکید دارد و روی محصولات خود اعلام می کند که فقط ۲۵۰ کالری دارد و برای رفع گرسنگی نیز بسیار مناسب است. شما می توانید اسنیکرز را برای مهمانی و مراسمات مختلف خود تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسنیکرز خانگی با خرما را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه اسنیکرز خانگی

  • خرما ۳۰ عدد
  • کره بادام زمینی ۲ ق غذا خوری
  • دارچین ۱ ق چای خوری
  • ارده ۲ ق غذا خوری
  • جو دو سر پرک ۴ ق غذا خوری
  • بادام خرد شده به مقدار دلخواه
  • شکلات تلخ به مقدار لازم

طرز تهیه اسنیکرز رژیمی با خرما و بادام زمینی

مرحله اول: تفت دادن خرما

ابتدا قبل از شروع آشپزی خرما را هسته گیری کنید. شما می توانید از هر نوع خرمایی که دوست دارید برای تهیه اسنیکرز استفاده کنید و به دلخواه آن را بلانچ کنید و پوست روی آن را بگیرید. داخل یک تابه خرما و کره بادام زمینی و ارده را بریزید و کمی تفت دهید و هم بزنید.

مرحله دوم: افزودن جو

در ادامه مواد مخلوط شده را به دو قسمت تقسیم کنید. نصف مواد را کنار بگذارید ولی نصف دیگر را با جو دو سر پرک مخلوط کنید و خوب مواد را هم بزنید. حالا مخلوط خرما و جو را بین دو نایلون قرار دهید و با کمک وردنه خوب مواد را صاف کنید.

مرحله سوم: ترکیب کردن مواد

در ادامه ترکیب خرما و ارده را که در مرحله قبل کنار گذاشتید روی سطح خرما و جودوسر خوب پخش کنید. حالا بادام را ها را شکسته و به صورت پراکنده روی مواد بریزید و برای ۱ ساعت مخلوط تهیه شده را در فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم: سرو طرز اسنیکرز

بعد از گذشت ۱ ساعت باید شکلات تلخ خرد شده را روی بخار کتری قرار دهید و صبر کنید تا بن ماری شود. سپس شکلات را به صورت نامنطم روی اسنیکرز ریخته و برش بزنید و داخل بشقاب سرو قرار دهید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه اسنیکرز به صورت مرحله به مرحله + عکس مراحل

  1. شما می توانید به دلخواه از مغز دلخواه در تهیه این اسنیکرز استفاده کنید.
  2. می توانید از شکلات با درصد دلخواه استفاده کنید.
  3. می توانید مواد را داخل یک قالب سیلیکونی ریخته و در انتها روی آن را با شکلات کاور کنید.
  4. به دلخواه می توانید قطر اسنیکرز را بیشتر کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه