طرز تهیه اسموتی استوایی خوشمزه و مقوی با انبه و موز و آناناس

طرز تهیه اسموتی استوایی

 

تشکیل شده از چند نوع میوه استوایی است که شاید با شنیدن نام استوایی شما یاد موز و نارگیل و انبه بیفتید اما تنوع در میوه های استوایی به قدری زیاد است که بدلیل وجود نداشتن در بازار ایران برای ما نشناخته می باشند. اسموتی استوایی میکس میوه های استوایی است که به بمب انرژی معروف است. این اسموتی مقادیر زیادی ویتامین A و C و تقویت سیستم ایمنی بدن را دارد و خوردن این اسموتی در ابتدای صبح به شما انرژی زیادی می بخشد شما می توانید در شب مقداری میوه را با هم میکس کنید و وقتی صبح از خواب بیدار می شوید در کنار صبحانه خود این اسموتی را میل کنید زیرا خیلی از ما ها به خاطر نداشتن میل در ابتدای صبح صبحانه را حذف می کنیم این کار طولانی مدت باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیری در بدن می شود اما ما به شما قول می دهیم این اسموتی استوایی آنقدر جذاب هست که در خوردن آن نتوانید مقاومت کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه اسموتی استوایی در چند طعم را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

انبه۱ عدد
موز۲ عدد
شیر یا شیر نارگیلبه مقدار لازم

طرز تهیه اسموتی استوایی

مرحله اول : آماده سازی میوه ها

ابتدا انبه را پوست بگیرید و به قطعات ریزتر خرد کنید و داخل یک ظرف بریزید موز را نیز پوست بگیرد و ریز کنید و به انبه ها اضافه کنید و داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزند.

مرحله دوم : تهیه اسموتی استوایی

موز و انبه یخ زده را به همراه شیر داخل میکسر یا مخلوط کن ریخته و دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید تا مواد کاملا پوره شود سپس داخل لیوان ریخته و به دلخواه تزئین کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه اسموتی استوایی

  1. می توانید نارگیل را نیز به مواد فوق اضافه کنید.
  2. تهیه اسموتی با شیرنارگیل خواص آن را بیشتر می کند.

مواد لازم برای اسموتی استوایی سبز

انبه۱ عدد
آناناس۳/۴ پیمانه
برگ بیبی اسفناج۱ پیمانه
شیربه مقدار لازم

طرز تهیه اسموتی استوایی سبز

مرحله اول : آماده سازی مواد

انبه را پوست بگیرید و داخل ظرف دربسته در فریزر قرار دهید تا یخ بزند. آناناس را خرد کرده و داخل فریزر قرار دهید. بیبی اسفناج را هم خوب بشورید و بگذارید تا خشک شود.

مرحله دوم : تهیه اسموتی استوایی سبز

تمام مواد یخ زده را به همراه شیر و اسفناج داخل میکسر ریخته و خوب بگذارید مواد پوره شوند سپس اسموتی را در لیوان های مورد نظر ریخته و با انبه و نعنا تزئین کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی استوایی با ماست

ماست۱/۲ لیوان
موز۱ عدد
انبه۱ عدد
آناناس حلقه ای۳ عدد
شیر۱/۲ لیوان
مغزیجاتبه مقدار لازم

طرز تهیه اسمویت استوایی با ماست

مرحله اول : آماده سازی مواد

موز و انبه را خرد کنید و داخل فریزر قرار دهید این کار باعث سفت شدن و غلیظ تر شدن اسموتی می شود. آناناس را هم در فریزر قرار دهید.

مرحله دوم : تهیه اسموتی استوایی با ماست

تمام مواد را داخل میکسر ریخته و شیر و مغزهای دلخواه را اضافه کنید و اجازه دهید تمام مواد با هم مخلوط شوند تا اسموتی یکدستی بدست بیاد. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه اسموتی استوایی با ماست

  1. اگر شیر نارگیل جای شیر می ریزید می توانید یک ق غذا خوری عسل نیز به مواد اضافه کنید.
  2. مقدار شیر اگر کم بود می توانید بیشتر کنید ولی در نظر داشته باشید اسموتی ها آبکی نیستند.

همچنین ببینید 

از
6
دیدگاه