طرز تهیه دسر نسکافه ای بسیار ساده با بیسکویت پتی بور بدون ژلاتین + فیلم

دستور تهیه دسر نسکافه ای

طرز تهیه دسر نسکافه ای

 

دسر نسکافه ای یکی از انواع دسر ها می باشد که با ۴ قلم مواد تهیه می شود و شما می توانید به راحتی با خامه و بیکسویت پتی بور یک دسر جذاب و خوشمزه با طعم نسکافه تهیه کنید. در این دسر ژلاتین یا نشاسته وجود ندارد و یک دسر بی دردسر و راحت است و شما می توانید داخل یک ظرف پیرکس ریخته و در همان ظرف سرو کنید و یا می توانید داخل لیوان های تک نفره بریزید و به صورت لیوانی سرو کنید. دسر نسکافه ای برای طرفداران طعم نسکافه و قهوه است و شما می توانید برای مهمانی یا تولد ها این دسر جذاب را تهیه کنید. این دسر از بیکسویت پتی بور استفاده شده است که می توانید به دلخواه از بیسکویت پتی بور کاکائویی یا ساده استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه دسر نسکافه ای سه سوته بدون ژلاتین را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر نسکافه ای ساده

  • خامه قنادی ۱ و ۱/۲ پیمانه
  • پنیر خامه ای ۳ ق غذا خوری
  • نسکافه ۱ بسته
  • بیسکویت پتی بور ساده یا کاکائویی ۱ بسته

طرز تهیه دسر نسکافه ای بدون ژلاتین با بیسکویت پتی بور

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا خامه قنادی را در دمای محیط قرار دهید تا کمی شل شود ولی حالت یخی داشته باشد. سپس پنیر خامه را اضافه کنید. بهتر است از خامه کم نمک استفاده کنید. حالا باید مواد را با همزن برقی بزنید تا به خوبی مخلوط و کم کم یخ خامه قنادی آب شود و یک مخلوط یکدست بدست بیاید.

مرحله دوم: افزودن نسکافه

در ادامه ۱ ساشه آماده پودر نسکافه را به مواد پنیری اضافه کنید و با همزن برقی مجدد هم بزنید تا نسکافه به خوبی با مواد مخلوط شود. مایه کرمی ما آماده شده است. می توانید به دلخواه بین ما موز حلقه شده یا توت فرنگی نیز قرار دهید.

مرحله سوم: چیدن لایه های دسر

ظرف مورد نظر را انتخاب کنید. یک ساشه نسکافه را با آب گرم مخلوط کنید و صبر کنید تا سرد شود و بیسکویت ها را داخل نسکافه بزنید. یک لایه بیسکویت پتی بور در طعم دلخواه بچینید. مواد کرمی را داخل قیف ریخته و نوک قیف را قیچی کنید و یک لایه روی مواد بیسکویتی بریزید و بعد مجدد بیسکویت چیده از مواد کرمی ریخته و ادامه دهید تا ظرف پر شود.

مرحله چهارم: تهیه دسر نسکافه ای خوشمزه با ۴ قلم مواد

حالا ظرف مورد نظر را برای ۱۲ ساعت یا یک شب در یخچال قرار دهید و برای سرو روی آن پودر کاکائو الک کنید و سس کاراملی بریزید و با میوه تزیین کنید. دسر را برش بزنید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه دسر نسکافه ای با ۴ قلم مواد فوری و خوشمزه

  1. می توانید بجای نسکافه از اسپرسو نیز استفاده کنید.
  2. این دسر شیرینی اندازه ای دارد و نیاز به اضافه کردن شکر نیست.
  3. این دسر حداقل باید برای ۳ ساعت در یخچال بماند.
  4. می توانید یک ردیف بیسکویت کاکائویی و یک لایه ساده بریزید.

همچنین ببینید  

از
7
دیدگاه