طرز تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله و خامه ساده و خوشمزه به صورت قالبی

دستور تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله

طرز تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله

 

دسر نسکافه ای با پودر ژله یکی از دسر های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که شما می توانید به راحتی با کمک چند قلم مواد در خانه و برای مهمانی ها تهیه کنید. اگر طعم و مزه دسر های قهوه و نسکافه را دوست دارید بشدت عاشق این دسر قالبی می شوید. شما می توانید مواد را داخل قالب های کوچک سیلیکونی مانند ساوارین یا طرح دار بریزید و خیلی راحت از قالب جدا کنید زیرا در تهیه این دسر از خامه استفاده شده است و اکثر دسر های که با کمک خامه تهیه می شود به راحتی از قالب جدا می شود. اما این دسر همان طور که گفته شده از ژله برای تهیه آن استفاده می شود که باید از ژله آلوورا استفاده کنید تا طعم و مزه کمی دارد. امروز در پارسی دی طرز تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله

  • شیر گرم ۱ پیمانه
  • ژله آلوورا ۱ بسته
  • پودر نسکافه ۱ ق چای خوری
  • پودر کاکائو ۱ ق چای خوری
  • شکر ۱ ق غذا خوری
  • خامه صبحانه ۱ بسته ۲۰۰ گرمی
  • وانیل نوک ق چای خوری

طرز تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله به صورت قالبی

مرحله اول: مخلوط کردن شیر و ژله

ابتدا شیر را گرم کنید و بگذارید بجوش بیاید و از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا کمی از داغی بیفتد. سپس ژله را به همراه شیر داخل یک کاسه بریزید و هم بزنید تا ذرات ژله داخل شیر حل شود و بعد نسکافه فوری را که به صورت ساشه ای اضافه کنید و هم بزنید.

مرحله دوم: بن ماری کردن

یک کتری را پر آب کنید و روی حرارت قرار دهید و زمانی که بجوش آمد کاسه ژله را روی آن قرار دهید و هم بزنید تا ژله بن ماری شود و یا می توانید برای ۱ دقیقه کاسه را با قدرت ۹۰۰ وات در ماکروفر یا سولاردم قرار دهید. مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شود و به دلخواه در این مرحله می توانید کمی شکر نیز اضافه کنید.

مرحله سوم: افزودن خامه

خامه را از بسته بندی خارج کنید و به همراه وانیل و پودر کاکائو خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس کمی از مایه ژله و شیر را باید کم به خامه اضافه کنید و هم بزنید تا خامه گلوله نشود و مواد کاملا یکدست شود.

مرحله چهارم: تهیه دسر

قالب های خود را آماده کنید و اصلا نیازی به چرب کردن قالب نیز و مایه را داخل آن ریخته و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید تا دسر خودش را بگیرید و بعد دور تا دور دسر را آزاد کنید و با سس شکلاتی و پودر پسته تزیین کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه دسر نسکافه ای با پودر ژله راحت و قالبی

  1. می توانید از لیوان استفاده کنید و مواد را داخل آن بریزید و بعد از گرفتن دسر آن را از وسط نصف و تزیین کنید.
  2. می توانید مواد را داخل یک قالب بزرگ تر بریزید.
  3. افزودن شکر دلخواه است.

همچنین ببینید  

از
2
دیدگاه