طرز تهیه بستنی رژیمی با موز و توت فرنگی بدون شکر در خانه

طرز تهیه بستنی رژیمی

 

بستنی ها همیشه یکی از تنقلات بسیار خوشمزه و جذاب بخصوص در فصل تابستان هستند که شما می توانید با انواع میوه ها این بستنی ها را تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. بستنی رژیمی این بار قرار است با شیر و موز و توت فرنگی تهیه شود و شما دیگر نیازی به شکر یا هیچ نوع شیرین کننده ی ندارید و می توانید بدون عذاب وجدان این بستنی خوشمزه را میل کنید زیرا کالری کمی دارد، باید همه نکات را رعایت کنید تا یک بستنی درجه یکی خانگی داشته باشید. شما می توانید به این روش هر میوه ی را که دوست دارید برای تهیه بستنی رژیمی استفاده کنید و اسکوپ بزنید و میل کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه بستنی رژیمی با موز و توت فرنگی بدون شکر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

موز۲ عدد
توت فرنگی۱ لیوان
شیر۱/۴ پیمانه

طرز تهیه بستنی رژیمی با موز

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید توت فرنگی را خوب بشورید و برگ سبز آن را بگیرید و اگر قسمتی خراب است حتما بگیرید و بعد موز را نیز پوست بگیرید و خرد کنید.

مرحله دوم: میکس کردن

در ادامه باید موز و توت فرنگی و شیر را داخل مخلوط کن ریخته و یا با کمک گوشت کوب برقی مواد را میکس و پوره کنید. شما می توانید ابتدا مواد را پوره کنید و در فریزر قرار دهید و یا می توانید میوه ها را در طرف دربسته قرار دهید و به صورت یخ زده میکس کنید.

مرحله سوم: تهیه بستنی رژیمی

در ادامه باید میکس مواد را داخل یک ظرف دربسته قرار دهید و درب ظرف را قرار دهید و برای ۵ الی ۶ ساعت در فریزر بگذارید و زمان دهید تا خودش را بگیرد و بعد اسکوپ بزنید و به همراه تزیین میوه دلخواه خود سرو کنید. می توانید چندین بار مواد را هر نیم ساعت یا ۱ ساعت هم بزنید یا به کمک گوشتکوب برقی میکس کنید تا بستنی کشدار و یکدستی داشته باشید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه بستنی رژیمی با موز

  1. اگر دوست دارید کمی بستنی شما شیرین باشد می توانید از عسل یا کره بادام زمینی یا هر نوع شیرین کننده دلخواهی که دوست دارید استفاده کنید.
  2. اگر گیاه خوار هستید و یا می خواهید بستنی مقوی تری داشته باشید می توانید از شیر نارگیل یا سویا نیز استفاده کنید.
  3. به همین روش می توانید هر نوع میوه را با کمک کمی شیر میکس و پوره کنید و بستنی تهیه کنید.
  4. می توانید به جای شیر ، ۱ یا ۲ عدد بستنی لیوانی وانیلی بریزید.
  5. می توانید شیر رو بیشتر بریزید تا بستنی رقیق تر بشه و مثل آیسپک با نی سرو کنید.
  6. اگر خواستید داخل بستنی میوه های ریز خرد شده باشد با میکسر کمتر بزنید یا در انتها میوه خرد شده به پوره میوه ها اضافه کنید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه