طرز تهیه میلک شیک کیت کت دلچسب و گوارا با بستنی به روش کافی شاپی

دستور تهیه طرز تهیه میلک شیک کیت کت

طرز تهیه میلک شیک کیت کت

 

میلک شیک کیت کت یکی از انواع میلک شیک ها می باشد که طعم و مزه بی نظیری دارد و شما می توانید با این شیرینی خوشمزه و محبوب کیت کت این میلک شیک فوق العاده را تهیه کنید و به همراه سس شکلاتی و خامه فرم گرفته تزیین و سرو کنید. کیت کت در واقع نان یک کارخانه شکلات سازی در انگلیس می باشد. کیت کت یک نوع شکلات ترد و ویفری می باشد که اولین به دست شرکت روتریز در شهر بورک انگلیس تولید شد و بعد ها در سال ۱۹۸۸ به شرکت نستله می رسد و تویلد می شود. اما تولید تحت امتیاز کیت کت اولین بار در ایران شرکت مینو انجام داد که بعدها به اسم تک تک تغییر نام دارد. استفاده از نان کیت کت اولین بار در قرن ۱۸ بر می گردد. فروش جهانی این محصول در بیشتر کشور ها بسیار بالا می باشد و شما حالا می توانید با کیت کت یک نوشیدنی گوارا و دلچسب برای مهمانی ها و خانواده خود تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه میلک شیک کیت کت را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه میلک شیک کیت کت

  • کیت کت ۲ بسته
  • شیر ۲ پیمانه
  • بستنی وانیلی ۱۰ ق غذا خوری
  • خامه قنادی ۱۵۰ گرم
  • سس شکلاتی به مقدار لازم
  • شکر ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه میلک شیک کیت کت به روش کافی شاپی

مرحله اول : مخلوط کردن مواد

ابتدا باید کیت کت ها را کمی خرد کنید و به همراه بستنی وانیلی و شیر و شکر داخل مخلوط کن یا دستگاه میکسر خود بریزید و مواد را میکس و یکدست کنید. می توانید از گوشتکوب برقی یا غذاساز استفاده کنید و مواد را باهم ترکیب کنید تا کاملا یکدست شوند.

مرحله دوم: تزیین و سرو میلک شیک کیت کت

در ادامه باید لیوان های شیشه ای مورد نظر را انتخاب کنید و داخل آن را به صورت نامنظم سس شکلاتی بریزید و یا می توانید به دلخواه سر لیوان را سس بزنید و در ترافل بزنید و بعد مواد میلک شیک کیت کت را داخل لیوان ریخته و خامه قنادی را که می توانید به صورت دستی فرم دهید و یا اسپری مخصوص خامه قنادی استفاده کنید و روی مواد تزیین کنید و بعد چند عدد کیت کت داخل آن قرار دهید و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه میلک شیک کیت کت خیلی خوشمزه و راحت با بستنی و شیر

  1. می توانید خامه قنادی را حذف کنید و به صورت ساده میلک شیک کیت کت را سرو کنید.
  2. این میلک شیک کیت کت ماندگاری بالایی ندارد و بهتر است بعد از تهیه سرو شود.
  3. اگر کیت کت در اختیار ندارید می توانید از ورژن ایرانی آن یعنی تک تک استفاده کنید.
  4. می توانید از بستنی شکلاتی نیز استفاده کنید.
  5. اگر از خامه قنادی استفاده می کنید نیم ساعت قبل از کار در دمای محیط قرار دهید تا نیمه یخی بشود و بعد فرم دهید.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه