طرز تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ شیک و آسان به صورت قالبی

دستور تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ

دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ

 

دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ یکی از دسر های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که شما می توانید به راحتی این دسر قالبی خوشمزه را در خانه تهیه کنید. دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ طعم بی نظیری دارد و اگر عاشق طعم قهوه و شکلات هستید این دسر را تهیه کنید. شما می توانید مواد دسر را داخل یک قالب بزرگتر بریزید و یا می توانید داخل قالب های کوچک بریزید و این دسر را سرو کنید و در انتها روی دسر شکلات ذوب شده و کمی پودر پسته بریزید و میل کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ

  • شیر ۲ پیمانه
  • شکر ۳/۴ پیمانه
  • خامه ۵۰ گرم
  • پودر ژلاتین ۲  ق غذا خوری
  • پودر قهوه یا نسکافه ۱ ق مربا خوری
  • پودر کاکائو ۱ ق غذا خوری

طرز تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ شیک و قالبی

مرحله اول: مخلوط کردن شیر و شکر

ابتدا باید شیر و شکر باهم مخلوط کنید و هم بزنید و روی حرارت قرار دهید و تا کمی شیر گرم شود و بعد خامه رقیق شده و ژلاتین را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شود. دقت کنید شیر نباید بجوشد و خامه را با کمی شیر رقیق کنید و بعد به مواد اضافه کنید تا بریده بریده نشود.

مرحله دوم: تهیه رنگ اول

در ادامه باید قهوه را به مواد اضافه کنید و قالب مورد نظر خود را چرب کنید و نیمی از مواد را داخل آن بریزید و و در یخچال قرار دهید تا نیم بند شود و نیمی دیگر از مواد را با پودر کاکائو خوب مخلوط کنید و هم بزنید و صبر کنید تا لایه اول خودش را بگیرد.

مرحله سوم: تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ

در ادامه وقتی دسر نیم بند شد باید مابقی دسر کاکائویی را روی آن بریزید و مجدد قالب را در یخچال قرار دهید تا خودش را کاملا بگیرد و بعد کنار های دسر ها را با چاقو آزاد کنید و به وسط بکشید و به راحتی داخل دیس مورد نظر برگردانید و روی دسر ها شکلات ذوب شده و پودر پسته بزنید و میل کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ با خامه صبحانه و پودر کاکائو

  1. می توانید از بیسکویت پودر شده بین لایه ها استفاده کنید.
  2. می توانید به دلخواه دسر پاناکوتا شکلاتی دو رنگ را داخل لیوان های تک نفره بریزید و به صورت یک نفره سرو کنید.
  3. به ازای ۱ شیر پیمانه باید ۱ ق غذاخوری ژلاتین بریزید و می توانید مواد را به دلخواه کم و زیاد کنید و داخل قالب بزرگتر مواد را بریزید.
  4. می توانید کمی نوتلا نیز به مواد اضافه کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه