طرز تهیه ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ، دسر جذاب و مجلسی

ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ

 

یکی از دسرها بسیار خوشمزه و لاکچری برای مهمانی است شاید شما هم با نگاه به عکس فکر می کنید این یک لیوان نوشابه است که یخ داخلش ریخته شد ولی نه اشتباه می کنید تمام اجزای داخل لیوان از ژله می باشد که حتما مهمان های شما با دیدن این ژله نوشابه سورپرایز خواهند شد. همیشه با کمی خلاقیت با ژله ها می توانید دسرهای خوشمزه درست کنید. ژله ها حاوی آمینواسید های طبیعی هستند که کالری بسیار کمی دارد و برای بدن بسیار مفید است همچنین ژله برای کاهش کلسترول بدن و زیبایی پوست و مو نیز بسیار مفید است. امروز در پارسی دی ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم

ژله نوشابه۲ بسته
ژله آلوورا۲ بسته
آب جوشبه مقدار لازم

طرز تهیه ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ

مرحله اول : تهیه ژله نوشابه

ابتدا هر بسته ژله نوشابه را یک لیوان آب جوش و یک لیوان آب سرد مخلوط می کنیم و هم می زنیم تا ذارت ژله کمی حل شود سپس باید بن ماری کنید بدین صورت که کاسه ژله را روی حرارت غیر مستقیم بخار آب قرار دهید تا کاملا شفاف شود و یا می توانید در ماکروفر بمدت ۱ دقیقه با قدرت ۱۰۰% قرار دهید سپس ژله نوشابه را در لیوان های مورد نظر ریخته و داخل یخچال قرار دهید تا بگیرید وقتی ژله نوشابه بسته شد با چندتا سوراخ با چاقو داخلش ایجاد کنید تا حالت حباب دار شود.

مرحله دوم : تهیه یخ نوشابه

ژله آلوورا را با ۱ لیوان آب جوش حل کنید و بن ماری کنید سپس داخل قالب های یخ را کمی چرب کنید و ژله را داخلش ریخته و داخل یخچال قرار دهید و صبر کنید تا بگیرید بعد از اینکه گرفت کنار قالب را با چاقو آزاد کنید و یخ های ژله را از قالب خارج کنید.

مرحل سوم : تهیه کف نوشابه

برای کف نوشابه و یا همان گاز نوشابه باید ۱ لیوان آلوورا را با آب جوش حل کنید و بن ماری کنید و با همزن برقی کمی بزنید تا حالت کف دار پیدا کند.

مرحله آخر

یخ ها ژله ای را روی لیوان نوشابه بگذارید و بگذارید برای ۱۰ دقیقه داخل یخچال سپس کف نوشابه را روی آن بریزید و بمدت ۴۰ دقیقه دیگر در یخچال قرار دهید تا کف هم ببند. ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ ما حاضر است آن را سر کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه ژله به شکل لیوان نوشابه پر از یخ

  1. موقع افزودن کف اگر دیدید کف آن کم شد دوباره با همزن بزنید نا کف دار شود.
  2. می توانید اول کف را ریخته و روی آن یخ را بگذارید.
  3. ژله نوشابه را می توانید از سوپر مارکت ها تهیه کنید در طعم و مزه و کوکاکولا موجود است.
  4. اگر قالب یخ نداشتید می توانید ژله آلوورا را در یک قالب مستطیل ریخته و مانند یخ برش بزنید.

همچنین ببینید 

از
5
دیدگاه