طرز تهیه پیتزا با نان نیمه آماده خیلی سریع و فوری با فر و بدون فر

دستور پخت پیتزا با نان نیمه آماده

طرز تهیه پیتزا با نان نیمه آماده بدون فر

 

پیتزا با نان نیمه آماده یکی از روش های بسیار سریع برای داشتن یک پیتزا در خانه می باشد. شما می توانید به راحتی یک پیتزای درجه یک در خانه تهیه کنید و از مزه و طعم آن در خانه لذت ببرید. شما می توانید پیتزا با نان نیمه آماده را با فر و بدون فر در تابه یا سولاردم به راحتی تهیه کنید. شما می توانید برای مواد میانی روی پیتزا از رو هر نوع مواد گوشتی و مرغی یا سبزیجات استفاده کنید و در کمتر از ۲۰ دقیقه یک پییزا خانگی خوشمزه داشته باشید. شما برای تهیه این پیتزا باید خمیر پیتزا را از بیرون که به صورت بسته بندی و یخ زده است تهیه کنید و در دمای محیط قرار دهید تا نرم شود. امروز در پارسی دی طرز تهیه پیتزا با نان نیمه آماده را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا با نان نیمه آماده

  • خمیر پیتزا ۱ بسته
  • رب گوجه ۱ ق غذا خوری
  • پیاز ۱ عدد
  • سیر ۱ حبه
  • پنیر پیتزا رنده شده به مقدار لازم
  • سوسیس ۴ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، آویشن، پودر سیر به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا با نان نیمه آماده خیلی سریع و خوشمزه

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا خمیر را در دمای محیط قرار دهید تا یخ آن باز و نرم شود. سپس می توانید به دلخواه این سس را تهیه کنید و یا از سس کچاب استفاده کنید. برای تهیه سس باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی یا رنده ریز بزنید و داخل تابه همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود و بعد سیر را رنده شده و رب را افزوده کمی تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود.

مرحله دوم: آماده سازی مواد پیتزا

قارچ ها را بشورید و اسلایس بزنید و به دلخواه می توانید کمی روغن با حرارت بالا تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود، سوسیس ها را نیز حلقه ای خرد کنید و داخل تابه سرخ کنید. فلفل دلمه ای را بشورید به صورت خلالی برش بزنید.

مرحله سوم: افزودن مواد به خمیر

خمیر را داخل قالب فر یا تابه مورد نظر قرار دهید و روی آن را با سس مرحله اول خوب کاور کنید و بعد پنیر رنده شده اضافه کنید و بعد سوسیس و قارچ و فلفل دلمه را روی هم قرار دهید و مجدد پنیر پیتزا ریخته و با آبپاش کمی آب روی پیتزا اسپری کنید.

مرحله چهارم: پخت پیتزا با نان نیمه آماده با فر و بدون فر

در انتها روی مواد کمی پودر سیر و آویشن بریزید. برای پخت بدون فر باید روی شعله پخش کن قرار دهید و برای ۱۵ دقیقه با درب تابه بسته بگذارید تا پنیر ذوب و زیر نان کمی تغییر رنگ دهد، برای پخت در فر باید قالب را در فر از قبل گرم شده به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا پنیر ذوب شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه پیتزا با نان نیمه آماده خیلی خوشمزه با فر و بدون فر

  1. می توانید در انتها گریل را روشن کنید تا روی مواد طلایی شود.
  2. می توانید به دلخواه از مرغ یا گوشت چرخ شده استفاده کنید.
  3. اسپری کردن آب باعث کشدار شدن پنیر می شود.

همچنین ببینید  

از
6
دیدگاه