طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا نرم و خوشمزه بدون سس بشامل در توستر و فر

طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا

 

لازانیا یکی از غذا های بسیار خوشمزه و ساده است که شما می توانید بدون نیاز به ورق لازانیا با خمیر هزار لا قرار است این لازانیا را به شما آموزش دهیم که خیلی ساده است و بافت نرمی دارد و شما با یه بسته خمیر هزارلا که به صورت آماده در لوازم قنادی یا فروشگاه وجود دارد این غذا را برای شام یا نهار به صورت خیلی جدید و خوشمزه تهیه کنید. شما می توانید برای پخت از توستر یا فر استفاده کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه لانیا بدون فر در قابلمه

 

مواد لازم

گوشت چرخ کرده۲۵۰ گرم
فلفل دلمه۱ عدد
قارچ۱۰ عدد
سس کچاب۲ ق غذا خوری
رب گوجه فرنگی۱ ق غذا خوری
خمیر هزارلا۱ بسته
پنیر پیتزابه مقدار لازم
پیاز۲ عدد متوسط
نمک، فلفل سیاه، آویشنبه مقدار لازم

 

همچنین ببینید:  طرز تهیه لازانیا با مرغ و قارچ

 

طرز تهیه لازانیا با خمیر هزارلا

مرحله اول: تفت دان گوشت

ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه بریزید و کمی تفت دهید تا آب اضافه پیاز گرفته شود و بعد روغن اضافه کنید و تفت داده تا پیاز طلایی شود سپس گوشت را به همراه ادویه های گفته شده اضافه کنید و تفت دهید تا گوشت حسابی سرخ و تغییر رنگ دهید.

مرحله دوم: افزودن قارچ

در ادامه باید قارچ های اسلایس شده را به همراه فلفل دلمه نگینی شده به مواد اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده و فلفل دلمه کمی نرم شود. سپس رب و سس کچاب را به مواد اضافه کنید و تفت تا بوی خامی رب از بین برود.

مرحله سوم: چیدن لایه ها

در ادامه برای تهیه این لازانیا شما به یک قالب لوف یا همان مستطیل نیاز دارید. خمیر را از قبل از فریزر خارج کنید و بگذارید تا یخ آن باز شود و بعد داخل قالب قرار دهید به طوری که خمیر از دو طرف آزاد باشد و بعد برای لایه اول کمی پنیر پیتزا کف خمیر ریخته و بعد مایه لازانیا و محدد کمی پنیر حالا دوباره یک طرف خمیر را روی مواد قرار دهید و مجدد مواد گوشتی و همین طور مانند تصویر ادامه دهید.

مرحله چهارم: پخت لازانیا با خمیرهزارلا

مرحله دوم: آماده سازی ورق باقلوا

در ادامه باید قالب را در فر از قبل گرم شده قرار دهید و برای ۳۰ دقیقه با دمای ۱۷۰ توستر و ۱۸۰ فر گازی زمان دهید تا پخته و طلایی شود. نوش جان

 

همچنین ببینید: طرز تهیه لازانیا رولی با سس بشامل

 

فوت و فن های دستور پخت لازانیا با خمیر هزارلا

  1. می توانید در انتها گریل را روشن کنید تا روی لازانیا نیز طلایی شود.
  2. می توانید بجای گوشت از مواد مرغی استفاده کنید.
  3. حتما صبر کنید تا از دما بیفتد و بعد برش بزنید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه لازانیا ساده با سویا 

از
3
دیدگاه