طرز تهیه بمب انرژی با 2 قلم مواد فوق العاده مقوی و ساده + فیلم

دستور تهیه بمب انرژی

طرز تهیه بمب انرژی

 

بمب انرژی یکی از تنقلات بسیار سالم و خوشمزه می باشد که بسیار ساده است. در تهیه این بمب انرژی از شکر استفاده نمی شود بلکه با شیره انگور تهیه می شود و طعم فوق العاده ی دارد. شما می توانید این بمب انرژی را برای میان وعده بچه ها و یا برای یک پذیرایی شیک و سالم تهیه کند. اگر به تهیه غذا های و تنقلات سالم علاقه دارید می توانید بمب انرژی را تهیه کنید. این رسپی نیاز به مواد خاصی یا قالب ندارد و مواد کاملا در دسترس است. مواد اصلی این بمب از کنجد و شیره انگور تهیه می شود و بسیار کم هزینه و ارزان است. اگر احساس خشتگی در طول روز دارید می توانید این بمب انرژی را تهیه کنید و در سرکار یا برای میان وعده بچه ها در دانشگاه و مدرسه تهیه کنید. کنجد که یکی از اجزای اصلی این تنقلات کنجد می باشد که شاید یک دانه کوچک به نظر برسد ولی از مزایایی بسیار زیادی برای سلامتی بدن دارد و ارزش غذایی بالای دارد که می توانید با خوردن کنجد از دیابت جلوگیری کنید و یرای کاهش فشار خون نیز مناسب است. اما شیره انگور نیز در این بمب استفاده شده است که جایگزین خوبی برای کسانی که دوست ندارند شکر مصرف کنند است. این آموزش را به همراه یک ویدیو آموزشی که در انتهای پست است می توانید تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه بمب انرژی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه بمب انرژی

  • شیر انگور ۲/۳ پیمانه
  • کنجد ۱ پیمانه

طرز تهیه بمب انرژی بسیار سالم و ارزان و مقوی

مرحله اول: تفت دادن کنجد

در ابتدا کنجد خام را داخل یک تابه روی حرارت متوسط قرار دهید تا مداوم هم بزنید تا بوی خامی کنجد گرفته شود و عطر کنجد بلند شود. دقت کنید حرارت را بالا نبرید زیرا باعث می شود کنجد ها زود بسوزند و تلخ شوند.

مرحله دوم: افزودن شیره

وقتی کنجد تغییر رنگ داد و کمی طلایی شود نوبت اضافه کردن شیره می باشد. شیره انگور را اضافه کنید و با کفگیر خوب هم بزنید و برای ۲ دقیقه بگذارید تا مواد باهم تفت بخورند. تابه را از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا خنک شود.

مرحله سوم: تهیه بمب انرژی

در ادامه دست های خود را مرطوب کنید و از مواد بمب انرژی در دست بردارید و گرد کنید و داخل سینی یا کپسول های کاغذ کوچک قرار دهید و سرو کنید و به همراه یک چای تازه دم نوش جان کنید و از خوردن یک تنقلات سام لذت ببرید.

نکات کلیدی در تهیه بمب انرژی ساده و سالم

  1. این بمب انرژی به علت اینکه مواد نگهدارنده ندارد نمی توانید زمان زیادی نگه داری کنید و بهتر است تازه تازه مصرف کنید.
  2. می توانید به دلخواه از مغزیحات مختلف نیز برای تهیه این بمب انرژی استفاده کنید.
  3. می توانید از کنجد بو داده استفاده کنید که نیازی به تفت دادن ندارد و فقط کافی است با شیره انگور مخلوط کنید.
  4. از شیره خرما یا توت نیز می توانید استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
3
دیدگاه