طرز تهیه شیر موز بستنی کافی شاپی ساده و خوشمزه بدون ثعلب

دستور تهیه شیر موز بستنی

طرز تهیه شیر موز بستنی

 

شیر موز بستنی یکی از انواع نوشیدنی های کافی شاپی می باشد که می توانید به سادگی در خانه تهیه کنید. شیر موز بستنی یک ترکیب فوق العاده هیجان انگیز می باشد که می توانید در تابستان و فصل گرما آن را تهیه و میل کنید. شیر موز بستنی یک نوشیدنی بسیار مقوی و پر کالری است که همان طور که مشخص است از ترکیب موز و بستنی و شیر تهیه می شود و شما می توانید به دلخواه به صورت کاکائویی یا ساده نیز آن را تهیه کنید. در این رسپی شیر موز بستنی ساده را به شما یاد خواهیم داد تا هم پسند تر می باشد و شما با افزودن کمی پودر کاکائو می توانید خودتان طعم دیگری از این نوشیدنی را در خانه تجربه کنید. تهیه نوشیدنی ها در منزل با کمک مخلوط کن یا غذاساز یا گوشتکوب برقی انجام می شود که هر کدام را که در دسترس دارید می توانید استفاده و یک نوشیدنی خنک و مقوی در فصل بهار و تابستان تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه شیر موز بستنی کافی شاپی با مخلوط کن را به شما یاد خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه شیر موز بستنی خانگی

  • موز ۲ عدد
  • بستنی ۳۰۰ گرم
  • شیر ۱ لیوان
  • مغزیجات به دلخواه

طرز تهیه شیر موز بستنی کافی شاپی ساده و خوشمزه در خانه

مرحله اول: آماده سازی موز

ابتدا موز ها را پوست بگیرید و حلقه ی خرد کنید و داخل یک زیپ کیپ ریخته و برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید تا یخ زده و منجمد شود.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد

بعد از ۱ ساعت موز ر از یخچال خارج کنید و به همراه شیر داخل مخلوط کن یا غذاساز و یا کاسه گوشتکوب برقی بریزید و خوب مود را میکس کنید تا موز پوره و له شود. اگر قصد اضافه کردن گردو یا پسته را دارید می توانید در این مرحله به مواد اضافه و میکس کنید و یا می توانید در انتها و موقع سرو روی شیر موز بستنی قرار دهید.

مرحله سوم: تهیه شیر موز بستنی کافی شاپی

در ادامه باید بستنی دلخواه خود را که می توانید از بستنی وانیلی یا کاکائویی باشد را انتخاب و به مواد اضافه کنید و مجدد دستگاه را روشن کنید و بگذارید مواد به خوبی برای ۱ دقیقه میکس شوند. لیوان های بلندی را انتخاب کنید و به دلخواه می توانید سر لیوان ها را داخل شکلات ذوب شده بزنید و روی آن ترافل بریزید. مخلوط شیر موز بستنی را داخل لیوان ها بریزید و با ۱ اسکوپ بستنی و چند برش موز سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه شیر موز بستنی بدون ثعلب برای دو نفر

  1. اگر دوست دارید غلظت شیر موز بستنی را زیاد کنید مقدار شیر را کم کنید و اگر دوست دارید رقیق تر باشد میزان شیر را بیشتر کنید.
  2. اگر دوست دارید شیر موز بستنی کاکائویی داشته باشید کمی از پودر کاکائو و بستنی کاکائویی استفاده کنید.
  3. اگر شیر موز بستنی شیرین تری دوست دارید می توانید کمی عسل به مواد فوق اضافه کنید.

همچنین ببینید

طرز تهیه شیر موز بستنی کافی شاپی ساده و خوشمزه بدون ثعلب
5 (100%) 1 votes