طرز تهیه میلک شیک آلبالویی ساده و کافی شاپی با بستنی و عسل

طرز تهیه میلک شیک آلبالویی

 

یکی از انواع نوشیدنی ها می باشد که بسیار خوشمزه است و در فصل گرما و تابستان بیشتر طرفدار دارد. میلک شیک ها ترکیبی از انواع میوه ها با شیر و بستنی هستند و در انتها با خامه قنادی تزئین می شوند. شاید اسم ملیک شیک ها در منو رستوران و کافه ها به گوش شما خورده باشد و دوست داشته باشید این نوشیدنی خنک و خوشمزه را در خانه تهیه کنید زیرا هم سالم تر و هم مقرون به صرفه تر می باشد. اما شیک ها که برای کشور آمریکا می باشند و در آنجا کشف شدند در سراسر دنیا محبوب هستند و مردم آمریکا به قدری این نوشیدنی ها را دوست دارند روی ۱۲ سپتامبر را روز میلک شیک نامگذاری کردند شما می توانید شیک ها را در طعم و مزه های مختلف تهیه کنید. امروز در پارسی دی میلک شیک آلبالویی کافی شاپی با بستنی و عسل را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

آلبالو۱ پیمانه
شیر۱/۲ پیمانه
بستنی وانیلی۲ عدد
یخبه مقدار لازم
عسل۱ ق غذا خوری

طرز تهیه میلک شیک آلبالویی با بستنی و عسل

مرحله اول: آماده سازی آلبالو

ابتدا آلبالو ها را خوب بشورید و با هسته گیر هسته آن را جدا کنید سپس داخل یک ظرف در دار ریخته و به مدت چند ساعت داخل یخچال قرار دهید تا یخ زده شوند.

مرحله دوم: میکس کردن

در ادامه آلبالو ها را به همراه شیر و داخل مخلوط کن بریزید و چند پالس بزنید تا پوره شوند سپس بستنی و عسل را اضافه کنید و مجدد دستگاه را روشن کنید و چند پالس زده تا مواد به خوبی یکدست شوند.

مرحله سوم: تهیه میلک شیک آلبالویی

در مرحله آخر باید یخ ها را بریزید و چند پالس بزنید تا یخ ها خرد شوند سپس داخل لیوان ها بریزید و با شکلات و ترافل و خامه تزئین کنید و خنک بنوشید.

میلک شیک آلبالو و گیلاس

مواد لازم برای میلک شیک آلبالو و گیلاس

بستنی شکلاتی۴۵۰ میلی لیتر
آلبالو۱ پیمانه
گیلاس۱ پیمانه
شیر۱ پیمانه
شکلات چیپسی۱/۲ پیمانه

طرز تهیه میلک شیک آلبالو و گیلاس کافی شاپی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا آلبالو ها و گیلاس ها را خوب بشورید سپس به وسیله هسته گیر هسته آن را خارج کنید و یا می توایند از وسط به دو نیم کنید زیرا قرار است پوره شوند سپس داخل ظرف ریخته و برای ۱ ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ بزند.

مرحله دوم: مخلوط کردن

بستنی را به همراه ۱ پیمانه گیلاس و آلبالو یخ زده و شیر و نصف پیمانه چیپس شکلات در مخلوط کن بریزید. مواد را با سرعت بالا بزنید تا کاملا یکدست و پوره شود. آن را در لیوان های مورد نظر ریخته و فورا میل کنید.نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه میلک شیک آلبالو و گیلاس

  1. اگر دوست دارید میلک شیک شما غلیظ تر باشد مقدار بستنی را بیشتر را کنید و یا اگر دوست دارید رقیق تر باشد شیر را بیشتر بریزید.
  2. در هر دو روش می توانید از شیرین کننده ها مانند عسل و یا شکلات استفاده کنید.
  3. بنا به سلیقه از شیر بادام یا نارگیل نیز می توانید استفاده کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه میلک شیک آلبالویی ساده و کافی شاپی با بستنی و عسل
5 (100%) 2 votes