طرز تهیه بستنی رژیمی میوه ای خانگی با ماست و عسل بدون شکر

طرز تهیه بستنی رژیمی

 

یکی از خوشمزه هایی است که در فصل تابستان بیشتر به آن اهمیت داده می شود و تهیه آن نیز به قدری کار ساده و راحتی است که بسیار مقرون به صرفه و از همه مهمتر سالم تر است. اگر شما جزء دسته افرادی هستید که بستنی را دوست دارید ولی میزان کالری آن برای شما به دلیل اضافه وزن یا رژیم های مختلف مهم است حتما این بستنی رژیمی را تهیه کنید ما سعی کردیم چند نوع رسپی متفاوت برای تهیه بستنی رژیمی برای شما جمع آوری کنیم که به دلخواه بتوانید انتخاب و تهیه کنید. امروز در پارسی دی بستنی رژیمی میوه ای خانگی با ماست و عسل بدون شکر را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

مواد لازم 

موز۲ عدد
انبه۱ عدد
گلاب۱ ق غذا خوری
کره بادام زمینی۱ ق غذا خوری
مغز دلخواهبه مقدار لازم

طرز تهیه بستنی رژیمی میوه ای با موز

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا یکی از موزها را پوست کنده و خرد کنید و داخل فریزر قرار دهید تا یخ زده شود و موز دیگر را پوست گرفته و خرد کنید. انبه را نیز پوست گرفته و خرد کنید.

مرحله دوم: میکس کردن

بعد موز یخ زده و موز دیگر و انبه و همه مواد و مغز دلخواه را داخل مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید تا خوب میکس شود و میوه به خوبی پوره شوند.

مرحله سوم: تهیه بستنی موزی رژیمی

در ادامه مواد بستنی را داخل ظرف ریخته و برای ۶ ساعت داخل یخچال قرار دهید در ۳ ساعت اول هر ۱ ساعت از یخچال خارج کنید و هم بزنید و بعد ۳ ساعت در فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد و بعد اسکوپ بزنید. نوش جان

طرز تهیه بستنی رژیمی توت فرنگی

مواد لازم برای تهیه بستنی رژیمی با توت فرنگی

توت فرنگی۳۰۰ گرم
ماست یونانی۲ پیمانه
عسل۱ ق غذا خوری

طرز تهیه بستنی رژیمی خانگی با توت فرنگی و ماست

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا توت فرنگی ها را خوب شسته و خشک کنید و برگ های سبز آن را بگیرید و اگر قسمتی از توت فرنگی خراب شده است بهتر است آن را با چاقو بگیرید تا در طعم و مزه بستنی تاثیر نگذارد.

مرحله دوم: تهیه بستنی توت فرنگی رژیمی

در ادامه توت فرنگی ها را داخل مخلوط کن یا غذاساز ریخته تا خوب پوره شوند سپس ماست و عسل را نیز اضافه کنید و بگذارید مواد به خوبی هم بخورد سپس داخل ظرف دربسته ریخته و برای چند ساعت داخل فریزر قرار دهید تا خودش را بگیرد. سپس اسکوب زده و با تکه های توت فرنگی تزئین کنید.

 

طرز تهیه بستنی رژیمی با سیب

مواد لازم برای تهیه بستنی رژیمی با سیب

سیب۴ عدد
ماست کم چرب۲ پیمانه
عسل۲ ق غذا خوری
وانیلنوک ق چای خوری
ثعلب۱ ق غذا خوری

طرز تهیه بستنی رژیمی خانگی بدون شکر

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا سیب را پوست گرفته و خرد کنید شما می توانید از هر نوع سیبی که دوست دارید برای تهیه این بستنی استفاده کنید سپس داخل ظرف قرار دهید و در فریزر بگذارید تا نیمه یخی شود.

مرحله دوم: میکس کردن

سیب را به همراه ماست و دیگر مواد داخل مخلوط کن ریخته و بگذارید تا خوب مواد پوره و یکدست شوند سپس داخل یک ظرف فلزی یا ظرف درب دار بریزید و برای ۶ ساعت در فریزر قرار دهید و هر ۱ ساعت آن را از یخچال بیرون بیاورید و هم بزنید تا بستنی شکل بگیرد. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه بستنی رژیمی خانگی

  1. هر چقدر مواد را بیشتر هم بزنید و در فریزر قرار دهید حالت کشسانی پیدا می کند.
  2. در هر کدام از رسپی عسل قابل اضافه شدن و حذف شدن است.
  3. ماست باید کم چرب و شیرین باشد.
  4. بنا به سلیقه خود از اسانس های مختلف می توانید استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه