طرز تهیه باتر کریم حرفه ای با روشی ساده برای تزئین و روکش کیک

طرز تهیه باتر کریم

 

امروز در پارسی دی در خدمت شما عزیزان هستیم با آموزش یک کرم جدید به نام باتر کریم. باتر کریم نوعی کرم است که به نسبت دیگر کرم ها و همینطور خامه کیک، کمی سفت تر است و در هنگام کاور کردن بر روی کیک و همینطور تزئین کاپ کیک ها بیشتر در هوای بیرون از یخچال دوام می آورد و از فرم در نمی آید. باتر کریم تشکیل شده از کره و پودر شکر است. دقت فرمائید که نسبت کره و پودر قند در تهیه باتر کریم به نسبت مساوی استفاده می شود. در پارسی دی  همراه ما باشید برای آموزش و طرز تهیه باتر کریم ساده برای تزئین کیک و کاپ کیک.

مواد لازم برای باتر کریم ساده

پودر قند۲۰۰ گرم
کره۲۰۰ گرم
شیر۲ قاشق غذا خوری
وانیل۱ قاشق چایجوری

طرز تهیه باتر کریم ساده

مرحله اول: پودر قند-کره

در یک کاسه پودر قند و کره را بریزید و با هم زن برقی با سرعت بالا هم بزنید تا کره و پودر قند با هم ترکیب شوند و کشدار شوند.

مرحله دوم: شیر

شیر را به ترکیب پودر قند و کره اضافه کرده به همراه وانیل، خوب هم بزنید تا باتر کریم شما آماده شود. از شیر به این دلیل استفاده میشود که وقتی باتر کریم را روی کیک و یا کاپ کیک استفاده کردید و در یخچال گذاشتید، باتر کریم شما نبندد و حالت کرمی به خود بگیرد.

مرحله سوم: پایان کار

به همین راحتی باتر کریم شما آماده است و نیازی به مدت زمان آماده سازی زیادی ندارد و به راحتی می توانید باتر کریم را سفید و یا به صورت رنگی در تزئین کیک و یا کاپ کیک خود استفاده کنید.

فوت و فن های دستور تهیه باتر کریم

  1. برای رنگی کردن باتر کریم بهتر است از رنگ های ژله ای نیز استفاده نمائید.
  2. باتر کریم می تواند مدت طولانی تری در بیرون از هوای سرد یخچال بماند.
  3. ماندگاری باتر کریم بالانیست و شما فقط می توانید به مدت یک هفته از باتر کریم استفاده نمائید.
  4. بهتر است کره به دمای محیط رسیده باشد.
  5. می توانید از پودر بادام نیز در باتر کریم استفاده کنید به طوری که پودر قند را نصف کرده و به جایش از پودر بادام استفاده کنید.

همچنین ببینید

طرز تهیه باتر کریم حرفه ای با روشی ساده برای تزئین و روکش کیک
2.7 (54.29%) 7 votes