طرز تهیه قهوه با شیر عسلی نوشیدنی عالی و خنک و دلچسب

طرز تهیه قهوه با شیر عسلی

 

قهوه ها در انواع سرد و گرم بستگی به فصل گرما و سرما طرفداران خودش را دارند و شما می توانید انواع قهوه ها را در طعم های مختلف تهیه کنید. این بار قرار سات با قهوه فوری و بدون نیاز به ابزار خاصی یک قهوه خوشمزه و جدید را که خیلی سریع تهیه می شود و شما می توانید در گرمای تابستان یک نوشیدنی خنک میل کنیدو شیر عسلی طعم و مزه بسیار خوبی دارد و باعث ایجاد تعادل در طعم قهوه می شود که برای کسانی که قهوه زیاد تلخ دوست ندارد گزینه بسیار خوبی می باشد. این قهوه شیر عسلی از سه لایه تشکیل شده که می توانید این نوشیدنی خنک را به منو رستوران و کافه های خود اضافه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه قهوه با شیر عسلی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

قهوه فوری۲ ق چای خوری
شیر عسلی۲ ق غذا خوری
شیر۲/۳ لیوان
یخبه مقدار لازم

مواد لازم برای فوم روی نوشیدنی

قهوه فوری۲ ق چای خوری
شکر۲ ق چای خوری

طرز تهیه قهوه با شیر عسلی

مرحله اول: آماده سازی قهوه

ابتدا باید قهوه فوری را تهیه کنید برای این قهوه فوری را با کمی آب جوش مخلوط کنید و هم بزنید تا دانه های قهوه داخل آب گرم باز شوند. می توانید از اسپرسو نیز استفاده کنید و یک یا دو شات اسپرسو تهیه کنید که می توانید از دستگاه برقی یا موکاپات استفاده کنید و اسپرسو را تهیه کنید و برای این نوشیدنی استفاده ک

مرحله دوم: فوم روی نوشیدنی

در ادامه باید فوم روی نوشیدنی را تهیه کنید برای این قهوه و شکر گفته شده در مواد لازم را داخل یک لیوان ریخته و کمی آب جوش روی آن بریزید و با همزن مخصوص قهوه بزنید تا فوم دار و کرمی رنگ شود و یا می توانید با قاشق به قدری هم بزنید تا کرمی رنگ شود.

مرحله سوم: تهیه قهوه شیر عسلی

حالا باید این نوشیدنی را سرو کنید برای سرو باید شیر عسلی را کف لیوان مورد نظر بریزید و بعد قهوه دم شده را و یخ بریزید و در ادامه نوبت اضافه کردن شیر سرد می باشد و در انتها باید فوم تهیه شده در مرحله قبل را اضافه کنید و این نوشیدنی را خنک میل کنید. نوش جان

فوت و فن های دستور تهیه قهوه شیر عسلی

  1. اگر دستگاه اسپرسو دارید می توانید شیر و قهوه و شکر را باهم مخلوط کنید و به کمک نازل بخار بزنید تا کرمی رنگ شود و یا از شیر فوم دار شده استفاده کنید.
  2. این نوشیدنی را بهتر است همان موقع که خنک است سرو کنید.
  3. برای سرو این نوشیدنی از یک نی استفاده کنید و مواد را هم بزنید تا مخلوط شوند.

همچنین ببینید 

از
1
دیدگاه