طرز تهیه آیس پک شکلاتی کافی شاپی ساده و خوشمزه بدون موز

دستور تهیه طرز تهیه آیس پک شکلاتی

طرز تهیه آیس پک شکلاتی

 

آیس پک شکلاتی یکی از دسر های بسیار خوشمزه و ساده است که می توانید مانند بیرونی ها و کافی شاپ ها در خانه تهیه کنید. آیس پک در واقع یک برند ایرانی و دسر ایرانی می باشد که بسیار خوشمزه است و با میوه های مختلف تهیه می شود. شما می توانید به راحتی این نوشیدنی خوشمزه را در خانه با کمک یک مخلوط کن یا میکسر تهیه کنید. بچه ها بشدت عاشق نوسیدنی های شکلاتی هستند و شما می توانید آیس پک شکلاتی را با موز یا توت فرنگی و یا میوه دلخواه یا به صورت ساده سرو کنید. آیس پک شکلاتی ترکیب بستنی شکلاتی و پودر کاکائو و کمی موز یا خامه می باشد. شما می توانید از انواع مغزیجات در تهیه این نوشیدنی خوشمزه که در همه فصل ها پر طرفدار است را تهیه کنید. اگر به نوشیدنی های شکلاتی علاقه دارید می توانید این آیس پک شکلاتی بیرونی را با چند قلم مواد در دسترس در خانه تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه آیس پک شکلاتی بیرونی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه آیس پک شکلاتی بدون موز

  • بستنی شکلاتی ۵۰۰ گرم
  • شیر ۱/۲ پیمانه
  • پودر کاکائو ۲ ق غذا خوری
  • خامه صبحانه ۲ ق غذا خوری
  • شکلات چیپسی ۱ ق غذا خوری
  • گردو ۲ ق غذا خوری
  • سس شکلاتی به مقدار لازم

طرز تهیه آیس پک شکلاتی کافی شاپی با بستنی شکلاتی

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا بستنی شکلاتی را که از یخچال خارج کردید و کمی نرم شده را داخل مخلوط کن یا میکسر خود بریزید، دقت کنید اگر از بستنی شکلاتی استفاده می کنید باید از پودر کاکائو نیز استفاده کنید. پودر کاکائو و شیر را اضافه کنید.

مرحله دوم: میکس کردن مواد

در ادامه مخلوط کن را روشن کنید و چند پالس بزنید تا مواد مخلوط شوند. سپس خامه صبحانه را اضافه کنید و کند پالس دیگر بزنید. افزودن خامه باعث بافت نرم و کرمی به آیس پک می شود و اگر در دسترس ندارید می توانید حذف کنید.

مرحله سوم: تهیه آیس پک شکلاتی

شکلات چیپسی و گردو را در انتها اضافه کنید و مواد را میکس کنید. سس شکلاتی را داخل لیوان های مورد نظر بریزید و آیس پک را اضافه کنید و در انتها کمی موز یا اسمارتیز یا مغزیجات دلخواه روی آن قرار دهید و خنک سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه آیس پک شکلاتی بیرونی در خانه

  1. اگر دوست دارید موز میکس نشود و یا دوست دارید موز به این نوشیدنی اضافه کنید بهتر است موز را پوره کنید و کف لیوان بریزید.
  2. هرچقدر مقدار شیر کمتر باشد آیس پک سفت تری خواهید داشت و هرچقدر شیر بیشتری بریزید آیس پک رقیق تر می شود.
  3. برای تزیین می توانید از خامه فرم گرفته یا یک اسکوپ بستنی شکلاتی استفاده کنید.
  4. می توانید از پودر نسکافه اضافه کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه