طرز تهیه سوپ میسو با قارچ

 

 یکی از پیش غذاهای معروف ژاپنی است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. در این قسمت از آموزش آشپزی پارسی دی قصد داریم طرز تهیه این سوپ خوشمزه را به شما آموزش دهیم. این سوپ میسو طعم و مزه بسیار خوبی دارد و یکی از سوپ های بین الملل است که برای تنوع در سوپ های خود می توانید تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه سوپ میسو را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه سوپ میسو:

  • ۴ فنجان آب گوشت تازه یا آب
  • ۲ قاشق غذاخوری میسوی سفید جا افتاده (خمیر سویا)
  • ۲ فنجان قارچ تازه یا یک دوم فنجان قارچ خشک شده خرد شده
  • ۱ پیاز بزرگ سفید یا قرمز ترد و اب دار
  • ۲ حبه سیر له یا خرد شده
  • یک تا دو قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده
  • ۲ فنجان سبزیجات تازه ریز شده یا  خرد شده
  • ۲ قاشق غذاخوری اب نارگیل

دستور العمل تهیه سوپ میسو

در یک دیگ متوسط ​​، آب گوشت یا آب را بر روی حرارت ملایم ​​قرار دهید تا خوب گرم شود. بعد از اینکه خوب به جوش آمد ، حدود نصف فنجان از ان را برداشته، میسو را به ان اضافه کنید و خوب به هم بزنید ، تا کاملا یکدست شود.

مخلوط میسو را به همراه قارچ ، پیاز ، سیر ، زنجبیل ،  اب نارگیل  و  حبه های سیر به دیگ اضافه کنید و بگذارید تا خوب به جوش بیاید. بعد از ان حرارت  را پایین بیاورید و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه به آرامی بجوشد.

اگر قبلاً  در یک رستوران ژاپنی غذا خورده باشید ، به احتمال زیاد این سوپ را تست کرده اید ، زیرا این سوپ اغلب به عنوان یک پیش غذا در رستوران های ژاپنی سرو می شود. اما لازم نیست که برای برخورداری از مزایای مقابله با سرطان این غذای سالم حتما ان را سفارش دهید زیرا شما می توانید سوپ میسو را به سرعت و به راحتی در خانه تهیه نمایید.

آنچه که دستور العمل سوپ میسو را بسیار مغذی می سازد ، این است که این سوپ از میسو تهیه شده ، که از سویا تولید می شود. در حالی که من معمولاً طرفدار سویا نیستم ، زیرا خوردن لوبیا باعث می شود که ترش کنم، اما میسو دارای مزایای پروبیوتیکی بسیار زیادی است. و تهیه سوپ میسو در خانه به این معناست که می توانید از وارد شدن افزودنی های غیر مجازی که معمولا در رستوران ها به غذا اضافه می شود به بدنتان جلوگیری نمایید.

من عاشق  دستورالعمل تهیه سوپ میسو با قارچ هستم و اغلب ان را به عنوان پیش غذا یا حتی یک غذای درمانی در زمان هایی که احساس می کنم سرما خورده ام تهیه می کنم ، زیرا زنجبیل حاوی خواص تقویت کننده سیستم ایمنی است و علاوه بر این من از طعم این سوپ لذت می برم.

بیایید با گرم کردن آب گوشت شروع کنیم. آب هم خوب است ، اما آب گوشت می تواند به سوپ میسوی شما عطر و طعم بیشتری ببخشد. هنگامی که آب گوشت  خوب گرم شد ، نصف فنجان از آن را با دقت بردارید. سپس ان را ، در یک کاسه کوچک  ریخته میسو را به ان اضافه کنید و خوب هم بزنید.

بعد ، مخلوط اب گوشت و میسو را به دیگ اضافه کنید. سپس بقیه مواد را هم بریزید. نکته مهم این است که قبل از تهیه این سوپ زنجبیل تازه را خوب له کنید تا عطر و طعم ان بیشتر شود.

همه مواد را در قابلمه اصلی بریزید و سپس حرارت را کمتر کنید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه دیگر هم سوپتان بپزد. حالا سوپ قارچ شما آماده است!

البته شما می توانید دستور تهیه سوپ میسو با قارچ را به سلیقه خودتان تغییر دهید. به عنوان مثال ، من نگفتم که در این سوپ از چه نوع قارچی استفاده کردم زیرا همه آنها طعم فوق العاده ای به این سوپ می دهند. بنابراین از بین انواع قارچ های  Morels, baby bellas, crimini, shiitake, oyster —  قارچ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یا انواع مختلفی از قارچ های موجود در بازار را  خریداری کنید. اگر دوست دارید سوپتان کمی تند باشد ، بهتر است کمی فلفل تازه هم در ان بریزید

طرز تهیه سوپ میسو با قارچ
4.1 (81.54%) 13 votes
source : draxe