طرز تهیه رول نیویورکی فوری و خوش طعم با خمیر هزارلا

طرز تهیه رول نیویورکی

 

خمیر هزارلا یکی از خمیر های بسیار کاربردی در صنعت شیرینی و کیک می باشد که شما می توانید این بار یک رول نیویورکی بسیار خوشمزه و ترد با آن تهیه کنید و برای مهمانی ها سرو کنید. این شیرینی جذاب و خوشمزه برای شهر نیویورک است و یک شیرینی کافه ی نیز به حساب می آید بهتر است هر موقع به خرید می روید یک بسته خمیر هزارلا بخرید و در خانه بگذارید تا بتوانید با آن شیرینی های بسیار متنوع و عالی برای مهمانی ها تهیه کنید و از همه مهم تر این شیرینی خیلی زود آماده می شود و زمان زیادی از شما نمی گیرد. امروز در پارسی دی طرز تهیه رول نیویورکی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه شیرینی نخودچی

 

مواد لازم

خمیر هزارلا مخصوص شیرینی۱ بسته
کره۵۰ گرم
گاناش یا شکلات صبحانهبه مقدار لازم

 

همچنین ببینید: طرز تهیه شیرینی برنجی

 

طرز تهیه رول نیویورکی

مرحله اول: آماده سازی خمیر

ابتدا باید قبل از شروع آشپزی خمیر را از فریزر خارج کنید و در دمای محیط قرار دهید تا کاملا یخ آن باز شود دقت کنید برای باز شدن یخ از برنامه های یخ زادیی استفاده نکنید و بگذارید در دمای محیط این کار انجام گیرد.

مرحله دوم: افزودن کره

خمیر را از بسته بندی خارج کنید و روی یک سطح قرار دهید و روی آن را خیلی کمی وردنه بکشید تا صاف شود، سپس کره را ذوب کنید و با کمک فرچه مخصوص آشپزی کل سطح خمیر را به کره آغشته کنید و بعد به صورت نوار های یک اندازه برش بزنید.

مرحله سوم: پخت رول

در ادامه باید نوار های برش خورده را رول کنید و داخل قالب مافین قرار دهید اگر قالب مافین چندتایی ندارید می توانید از قالب های پای سیب یا تارت نیز استفاده کنید و روی خمیر را مجدد با کره رومال کنید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۳۰ الی ۳۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ بگذارید تا لایه های خمیر باز شود و طلایی شود.

مرحله چهارم: تزیین رول نیویورکی

در ادامه وقتی شیرینی ها پف کرد از فر خارج کنید و شکلات سکه ای را بن ماری کنید و با کمک قیف روی شیرینی ها بریزید یا می توانید شکلات را داخل کاسه ریخته و سر شیرینی ها را داخل آن بزنید همین قدر ساده و فوری و خوشمزه نوش جان.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه شیرینی کشمشی

 

فوت و فن های دستور پخت رول نیویورکی

  1. حتما باید قبل از آشپزی فر را با دمای ۱۸۰ روشن کنید تا گرم شود گرم بودن مهم ترین دلیل باز شدن لایه های خمیر هزارلا می باشد.
  2. می توانید این شیرینی را در فر برقی یا توستر تهیه کنید ولی دما را روی ۱۶۰ تنظیم کنید.
  3. می توانید شکلات را بجای ریختن روی آن در وسط نوار ها قرار دهید و رول کنید.

 

همچنین ببینید: طرز تهیه شیرینی خانگی ساده

 

از
1
دیدگاه