طرز تهیه پفیلا با زردچوبه ای خانگی خوشرنگ و خوشمزه و ساده در قابلمه و سولاردم

دستور پخت پفیلا با زردچوبه ای

طرز تهیه پفیلا با زردچوبه

 

پفیلا با زردچوبه ای یکی از روش های ساده برای تهیه پفیلا می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است و شما می توانید به راحتی تهیه کنید. پفیلا با زردچوبه ای همان طور که مشخص است با زردچوبه تهیه می شود و به واسطه داشتن زردچوبه این پفیلا رنگ زردی به خود می گیرد. شما می توانید پفیلا با زردچوبه ای را در قابلمه یا در سولاردم تهیه کنید یک پاپ کورن زردچوبه ی خوشمزه تهیه کنید. پفیلا همیشه یکی از تنقلات خوشمزه در سراسر دنیا می باشد که هنگام تماشای فیلم و ورزش گزینه بسیار خوبی می باشد و شما می توانید آن را در طعم ها و مزه های مختلف تهیه کنید. پاپ کورن ها منبع فیبر فوق العاده هستند زیرا ذرت جزء دانه های کامل غذایی بحساب می آید و یک لیوان پفیلا ۱.۳گرم فیبر دارد و شما اگر در رژیم لاغری هستید می توانید از پفیلا استفاده کننده تا احساس سیری بیشتری به شما بدهد. پاپ کورن منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها می باشد و همانند میوه ها دارای ۱۳ درصد پلی فنول ها می باشد. امروز در پارسی دی طرز تهیه پفیلا با زردچوبه ای را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پفیلا با زردچوبه ای

  • ذرت ۱/۴ پیمانه
  • روغن ۱ ق غذا خوری
  • زردچوبه ۱ ق چای خوری
  • نمک به مقدار لازم

طرز تهیه پفیلا با زردچوبه ای خوشمزه و خوشرنگ در خانه

مرحله اول: داغ کردن روغن

طرز تهیه پاپ کورن کره ای  در منزل در قابلمه و سولاردم

مرحله اول: ذوب کردن کره

ابتدا باید روغن مایع یا جامد یا کره را داخل قابلمه بریزید و صبر کنید تا کمی داغ شود و بعد زردچوبه را اضافه کنید و هم بزنید تا کمی زردچوبه داخل روغن داغ حل شود. شما می توانید از نمک را به همراه زردچوبه اضافه کنید و یا در انتها روی پفیلا داغ بریزید.

مرحله دوم:پفیلا با زردچوبه ای در قابلمه

درب قابلمه را بسته و با حرارت متوسط بگذارید تا پفیلا ها باز شود و بهتر است هر چند دقیقه دستکش انداخته و قابلمه را تکان دهید تا پفیلا به صورت یکدست باز شوند و در انتها نمک اضافه کنید و قابلمه را تکان دهید و پفیلا با زردچوبه ای را سرو کنید.

مرحله سوم: تهیه پفیلا با زردچوبه ای در سولاردم

برای پخت پفیلا زردچوبه ای در سولاردم یک کاسه را برداشته و روغن و زردچوبه را داخل آن ریخته و با قدرت ۱۰۰ ماکرو بگذارید برای ۱ دقیقه داغ شود و بعد ذرت را داخل کاسه بریزید و روی آن سلفون کشیده و چند سوارخ روی آن ایجاد کنید و برای ۵ دقیقه دیگر داخل سولاردم با قدرت ۱۰۰ درصد بگذارید تا پفیلا با زردچوبه ای آماده شود. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه پفیلا با زردچوبه ای خانگی به دو روش ساده

  1. می توانید از ظروف مخصوص پاپ کورن برای تهیه پفیلا در سولاردم استفاده کنید.
  2. زردچوبه بیش از اندازه نزنید وگرنه مزه آن غالب می شود.
  3. می توانید از کره استفاده کنید تا طعم پفیلا شما فوق العاده شود.

همچنین ببینید

طرز تهیه پفیلا با زردچوبه ای خانگی خوشرنگ و خوشمزه و ساده در قابلمه و سولاردم
4 (80%) 3 votes