طرز تهیه پاپ کورن کره ای خانگی خوشمزه به روشی آسان در قابلمه

طرز تهیه پاپ کورن کره ای

 

یکی از پفیلا های بسیار خوشمزه و خوش طعم است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. پاپ کورن کره ای با طعم کره بسیار خوشمزه است و می توانید برای روز های تعطیل یا در مهمانی تولد پفیلا کره ای تهیه کنید. پاپ کورن یکی از تنقلات بسیار خوشمزه است که یک روز در تقیوم جهانی به خود اختصاص داده است که ۱۹ ژانویه می باشد. نام قدیمی پاپ کورن چستر فیلد است و یا پفیلا از نام های دیگر این تنقلات بسیار محبوب در تمام دنیا می باشد. در گذشته افراد با پاپ کورن آشنا نبودن و آن ها را صادر می کردند و یک بار وقتی به یکی از نقاط گرم می فرستادن ذرت ها در طول راه باز شدند و این گونه شده که پاپ کورن به دنیا معرفی شد. پوست پاپ کورن جزء دانه های بسیار کامل است که حاوی ویتامین های مختلف است. امروز در پارسی دی طرز تهیه پاپ کورن کره ای خانگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

ذرت۱/۲ پیمانه
کره۵۰ گرم
نمکبه مقدار لازم

طرز تهیه پاپ کورن کره ای  در منزل در قابلمه و سولاردم

مرحله اول: ذوب کردن کره

تهیه پاپ کورن کره ای کار بسیار راحتی است چون قرار است بجای روغن از کره استفاده کنید. برای تهیه این مدل پاپ کورن برای طعم و مزه بهتر است از کره استفاده کنید و کره گیاهی یا مارگارین زیاد مناسب این کار نیست. کره را داخل تابه یا قابلمه مورد نظر بریزید تا ذوب شود.

مرحله دوم: افزودن ذرت

وقتی کره کاملا ذوب شده دانه ذرت را که بهتر است به صورت تازه تازه تهیه کنید تا کیفیت بهتری داشته باشد را به کره اضافه کنید و سریع و مداوم هم بزنید تا ذرت ها کاملا در کره غرق باشند. در قابلمه یا تابه را قرار دهید و صبر کنید تا پف کنند. سپس از قابلمه خارج کنید و به دلخواه نمک بزنید.

مرحله سوم: تهیه پاپ کورن کره ای در سولاردم

برای تهیه پاپ کورن کره ای در سولاردم دقیقا باید مانند قابلمه عمل کنید. ابتدا کره را داخل کاسه ریخته و به مدت ۲ دقیقه با قدرت ۱۰۰ بگذارید تا ذوب شود. ذرت را افزوده و یک بشقاب روی آن قرار دهید و مجدد با قدرت ۱۰۰ درصد به مدت ۴ دقیقه اجازه دهید تا پفیلا پف کند.

فوت و فن های دستور پخت پاپ کورن کره ای خوشمزه در خانه به روشی بسیار آسان

  1. می توانید کره را بعد از پف کردن و آماده شدن روی پفیلا ریخته و برای چند دقیقه در فر قرار دهید.
  2. حتما از ذرت مرغوب استفاده کنید وگرنه ذرت پف نمی کند.
  3. ذرت نباید نم دار باشد. بهتر است در جای خشک نگهداری کنید.
  4. حرارت در حین پخت پاپ کورن نباید خیلی کم باشد زیرا باعث عرق کردن داخل قابلمه می شود و پاپ کورن ها خوب باز نمی شوند.
  5. حتما باید نمک را بعد از پخت روی پفیلا ها بریزید.

همچنین ببینید

از
7
دیدگاه