طرز تهیه کرم کارامل آماده بسیار راحت و فوری با شیر + تزیین

دستور تهیه کرم کارامل آماده

کرم کارامل آماده

 

کرم کارامل آماده یکی از دسر های بسیار خوشمزه و آماده می باشد که می توانید با پودر های آماده کرم کارامل تهیه کنید. این کرم بسیار خوشمزه و ساده است و روش تهیه آن با پودر نیمه آماده بسیار ساده تر است. شما می توانید این کرم کارامل را برای مهمانی و مجالس مختلف در خانه بسیار راحت تهیه کنید. در این پست ایده های سرو کرم کارامل را نیز می توانید مشاهده کنید و از آن ایده بگیرید و یک مهمانی شیک و خوشمزه را داشته باشید. مصرف انواع دسر ها بعد از غذا باعث هضم آن می شود. دسر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که کارامل یکی از محبوب ترین آن ها می باشد. شما می توانید این دسر را به صورت قالبی تهیه کنید و برای مهمانی های مختلف سرو کنید. این دسر در همه دنیا به خصوص ایتالیا بیشتر تهیه می شود. اما تهیه کرم کارامل آماده در خانه کار راحتی است و شما می توانید آن را با شیر و بدون خامه تهیه کنید. دقت کنید هر بسته از کرم کارامل ها برای یک ظرف گرد کوچک مناسب هستند. امروز در پارسی دی طرز تهیه کرم کارامل آماده را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه کرم کارامل آماده

  • کرم کارامل آماده ۱ بسته
  • شیر ۲ پیمانه
  • میوه برای تزیین به دلخواه

طرز تهیه کرم کارامل با پودر آماده و شیر

مرحله اول: ریختن سس در قالب

ابتدا یک قالب را انتخاب کنید، بهتر است از قالب های فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید تا بتوانید کارامل را به راحتی خارج کنید. سس داخل بسته کرم کارامل را کف قالب ریخته و کمی قالب را روی سطح بکوبید، نگران یکنواخت پخش نشدن سس نباشید در انتها درست می شود.

مرحله دوم: جوشاندن مواد

در ادامه شیر را داخل یک شیرجوش ریخته و پودر را از بسته بندی خارج کنید و کمی هم بزنید و مرتب هم بزنید تا پودر داخل شیر حل شود و کم کم بجوش بیاید. وقتی بجوش آمد زمان بگیرید و ۱ دقیقه دیگر اجازه دهید تا جوش بزنید.

مرحله سوم: استراحت کرم کارامل

در ادامه مخلوط تهیه شده را به صورت داخل داخل قالبی که سس ریختید بریزید و داغ ریختن مواد داخل قالب باعث یکنواخت پخش شدن سس می شود. کرم کارامل را در یخچال قرار دهید تا بسته شود و سفت شود.

مرحله چهارم: تزیین کرم کارامل

بعد از چند ساعت قالب را از یخچال خارج کنید. ابتدا با کمک دست به آرامی از دیواره جدا کنید و مراقب باشید تا کرم کارامل ترک نخورد. سپس دیس را روی آن قرار دهید و برگردانید و با اسلایس میوه های مختلف تزیین و سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه کرم کارامل با پودر آماده بسیار ساده و سریع

  1. شما می توانید با این روش انواع مارک های موجود در بازار را در خانه تهیه کنید.
  2. اگر دوست دارید کمی کرم شما سفت شود می توانید کمی ژلاتین را بن ماری کنید و به مواد اضافه کنید.
  3. اگر دوست دارید کارامل شما بافت کرمی داشته باشید در انتها ۱ ق غذا خوری خامه اضافه کنید.

تزیین کرم کارامل آماده

 

 

همچنین ببینید

از
9
دیدگاه

  • فائزه ۸ ماه پیش

    سلام وقت بخیر آیا به جای شیر میشه شیر کاکائو استفاده کرد ؟

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۸ ماه پیش

      خیر عزیزم

      پاسخ
  • مهری ۴ ماه پیش

    سلام وقت بخیر . خامه رو دقیقا چه زمانی به کرم اضافه می کنیم تا کارملمون بافت کرمی داشته باشه؟

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۴ ماه پیش

      سلام دوست عزیز خامه نداره کرم کارامل

      پاسخ