طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر و سولاردم سریع و خوشمزه با روغن و بدون روغن

دستور پخت پاپ کورن در ماکروفر

طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر

 

پاپ کورن در ماکروفر یکی از راه های بسیار ساده و فوری برای داشتن یک تنقلات سالم و مقوی در خانه می باشد که شما می توانید در ماکروفر یا سولاردم و توستر تهیه کنید و روش تهیه در هر سه دستگاه با برند های مختلف یکی می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های بسیار مختلفی برای تهیه پاپ کورن وجود دارد که استفاده از ماکروفر کار ساده ی می باشد. ماکروفر و توستر و سولاردم دستگاه های هستند که گرما را به سرعت انتقال می دهند و باعث می شوند غذا زودتر پخته شود. اگر تا دیروز شما از ماکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می کردید بهتر برای پخت غذا های و تنقلات مختلف از این دستگاه استفاده کنید زیرا سرعت بیشتری به کارها می دهد. شما می توانید پاپ کورن را با روغن و یا بدون روغن تهیه کنید و به دلخواه آن را مزه دار کنید و یک تنقلات خوشمزه و سالم برای خانواده تهیه کنید. پاپ کورن فیبر بسیار خوبی دارد و برای کسانی که در رژیم غذایی هستند گزینه بسیار می باشد و باعث می شود احساس سیری به شما می دهد. امروز در پارسی دی طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پاپ کورن در ماکروفر

  • پاپ کورن یا دانه ذرت ۱/۴ پیمانه
  • روغن ۱ ق غذا خوری
  • نمک به مقدار لازم

طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر خیلی ساده و سریع

مرحله اول: داغ کردن روغن

ابتدا باید روغن را داخل کاسه مورد نظر بریزید و کمی نمک اضافه کنید و برای ۱ دقیقه با قدرت ۱۰۰ درصد قرار دهید تا روغن گرم شود. در سولاردم الجی باید دکمه را روی حالت ماکرو قرار دهید و با قدرت ۹۰۰ وات ۱ دقیقه زمان دهید.

مرحله دوم: افزودن ذرت

ذرت را داخل کاسه ریخته و روی کاسه باید سلفون بپوشانید و چند سوراخ روی آن ایجاد کنید و اگر سلفون در دسترس ندارید می توانید یک بشقاب متناسب با کاسه مورد نظر روی آن قرار دهید تا در زمان باز شدن پاپ کورن از ظرف بیرون نریزید.

مرحله سوم: پخت پاپ کورن

حالا کاسه را داخل ماکروفر یا سولاردم قرار دهید و برای ۵ دقیقه با قدرت ۱۰۰ درصد یا همان ۹۰۰ وات سولاردم زمان دهید تا پاپ کورن ها باز شود. بهتر است در زمان ۲ دقیقه کاسه را با دستکش خارج کنید و تکان دهید تا به طور یکدست پف کنند در انتها می توانید ادویه دلخواه بزنیدو سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه پاپ کورن در ماکروفر و سولاردم

  1. می توانید روغن را حذف کنید تا پاپ کورن رژیمی داشته باشید.
  2. می توانید نمک را در انتها اضافه کنید.
  3. سعی کنید از ذرت مرغوب استفاده کنید تا ذرت به خوبی باز شود.
  4. می توانید بجای روغن از کره استفاده کنید تا پاپ کورن کره ای داشته باشید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه