طرز تهیه شیر کاکائو خانگی خوشمزه و مجلسی شبیه نذری در منزل

طرز تهیه شیر کاکائو نذری به مقدار زیاد , شیر کاکائو کارخانه ای با شکلات تخته ای , xvc jidi adv h h m

 

یکی از انواع نوشیدنی های پر طرفدار و بسیار خوشمزه در سراسر جهان است که می توانید آنرا به صورت گرم یا سرد سرو کنید. در این آموزش با درست کردن این نوشیدنی پر طرفدار به صورت کاملا حرفه ای آشنا خواهید شد.

با مقدار موادی که در این دستور قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر شیر کاکائو تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری شیر کاکائو تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش شیر کاکائو با وبسایت پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم

شیر۴ لیوان
شکر۴ قاشق مرباخوری
پودر کاکائو۴ قاشق مرباخوری

طرز تهیه شیر کاکائو

برای تهیه شیر کاکائوی مجلسی ابتدا در شیرجوش شیر را می ریزیم ( اگر می خواهید شیرکاکائو غلیظ داشته باشید از شیر پرچرب استفاده کنید ) و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا به مرور زمان داغ شود و شیر جوش بیاید

و بعد کم کم پودر کاکائو را اضافه می کنیم و مداوم هم می زنیم تا پودر کاکائو در شیر گوله نشود. در مرحله بعدی شکر را نیز کم کم اضافه می کنیم و با قاشق هم می زنیم تا در شیر حل شود. اگر به افزودن شکر تمایل ندارید و می خواهید شیر کاکائو را به صورت تلخ سرو کنید

می توانید شکر را از مواد لازم حذف کنید. در پایان شیر جوش را از روی حرارت بر می دارید و شیرکاکائو را در فنجان می ریزید و داغ میل کنید و یا اگر تمایل دارید سرد نوش جان می کنید ابتدا اجازه می دهید تا خنک شود و بعد در یخچال قرار دهید تا سرد شود و نوش جان کنید.

طرز تهیه شیر کاکائو خانگی خوشمزه و مجلسی شبیه نذری در منزل
4.1 (82.11%) 513 votes

  • نیکا ۲ سال پیش

    عالی من درست کردم عالی بود

    پاسخ
  • سیما ۱ سال پیش

    پودر کاکائو رو از کجا خرید کنم؟

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۱ سال پیش

      از لوازم قنادی یا عطاری ها از نوع مرغوب

      پاسخ