دستگاه لیزر خانگی پرفروش DEESS هما سنتر

دستگاه لیزر خانگی  پرفروش DEESS هما سنتر

از بین بردن و رهایی دائمی از شر موهای زائد یکی از مسائل پر اهمیت برای تمامی افراد جدا از جنسیت می باشد. از این رو افراد از روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده میکردند مانند اپیلاسیون، شیو کردن و … اما تمامی این روش ها موقتی بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص میدهند. در چند سال اخیر دستگاه های لیزر روی کار آمده که درمانی دائمی برای از بین بردن موهای زائد می باشد. دستگاه های لیزر را میتوان هم در کلینیک ها مورد استفاده قرار داد و هم از دستگاه های لیزر خانگی در منزل استفاده کرد.

در این بین استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای بدن در منزل یکی از قطعی ترین و بهترین روش ها می باشد که استفاده از آن نیز به آسانی انجام پذیر است. ممکن است تاثیرگذاری این روش نسبت به دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک به زمان طولانی تری نیاز داشته باشد. اما با این حال به دلیل اینکه از نظر اقتصادی به صرفه تر بوده و به دلیل سهولت استفاده طرفداران بیشتری دارد. در ادامه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار میدهیم.

چگونگی عملکرد دستگاه لیزر خانگی

اما نحوه اثرگذاری دستگاه های لیزر خانگی به چه صورت است؟ عملکرد لیزر با اثرگذاری بر فولیکول های مو انجام میگیرد به این معنی که تا زمانی که موها در حال رشد هستند اشعه لیزر به آن جذب شده و در نتیجه از رشد آن ها جلوگیری خواهد شد. درست است که استفاده از لیزر روشی دائمی برای رهایی از موهای زائد می باشد اما باید بدانید که اثر گذاری لیزر تا حد زیادی به نوع مو بستگی دارد. به این معنی که دوره مورد نیاز برای اثر گذاری لیزر بر اساس نوع و جنس مو متفاوت می باشد. به همین دلیل باید از دستگاه لیزر خانگی چند مرتبه استفاده کرد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی چه فوایدی دارد؟

بهتر است بدانید استفاده از دستگاه لیزر خانگی به دلیل سهولت در استفاده یکی از بهترین روش های رفع موهای زائد می باشد که میتوان آن را یک جایگزین مناسب برای سایر روش ها دانست. از جمله مزیت های استفاده از دستگاه لیزر خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه احساس درد یا سوزشی به همراه ندارد بر عکس سایر روش ها مانند اپیلاسیون که فرد باید درد زیادی را متحمل شود و امکان استفاده از مواد به حس کننده نیز وجود ندارد.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بدن ماندگاری زیادی دارد. به طوری که میتوانید مطمئن باشید بعد از تکمیل دوره درمان لیزر تا یک سال ها از شر مواهای زائد در امان هستید.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی برای رفع موهای زائد با سرعت بیشتری انجام میگیرد و در نتیجه به زمان کمی نیاز دارد. این در حالی است که سایر روش ها مانند شیو و یا اپیلاسیون به صرف زمان زیادی نیاز دارند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی بی خطر و بدون عوارض می باشد.

و ….

تاثیرگذاری دستگاه لیزرخانگی به چه صورت است؟

همانطور که در بالا بیان شد تاثیرگذاری دستگاه های لیزر خانگی محدود می باشند و به عوامل مختلفی مانند وضعیت هورمون های بدن، جنس مو و … بستگی دارند. در ادامه مواردی را بیان میکنیم تا به شما بیان کنیم تاثیر گذاری این دستگاه به چه صورت است:

در بسیاری از موارد ثابت شده است که بعد از طی کردن ۱۲ ماه از استفاده از دستگاه لیزر خانگی کلیه موهای زائد به طور کامل از بین رفته است.

بهتر است بدانید اگر استفاده از دستگاه لیزر خانگی را به طور مداوم انجام دهید میتوانید شاهد تاثیر دو چندان آن باشید. (هر دو هفته یک بار دستگاه لیزر خانگی را مورد استفاده قرار دهید.

تاثیرگذاری دستگاه لیزرخانگی به چه صورت است؟

در خرید دستگاه لیزر خانگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

توجه به چگونگی کارایی دستگاه

بهتر است بدانید امروزه انواع مختلفی از دستگاه لیزر خانگی در بازار موجود است که عملکرد هر یک متفاوت می باشد. از این رو قبل از خرید این محصولات اطلاعات لازم را از کارایی و عملکرد آن به دست آورید. به طور مثال بعضی از این دستگاه با باطری کار میکنند و باید قبل از استفاده شارژ شوند، دستگاه های دیگر باید به برق متصل شوند و ….

توجه به قیمت دستگاه

دستگاه های لیزر خانگی با توجه به کارایی و کیفیتشان دارای قیمت متفاوتی می باشند. سعی کنید دستگاهی مناسب و با کیفیت تهیه کنید که مناسب بودجه شما است.

ضد آب بودن دستگاه

سعی کنید دستگاهی را تهیه کنید که دارای خاصیت ضد آب بودن می باشد. این ویژگی منجر می شود بتوانید در مکان های خیس و مرطوب نیز از آن استفاده نمایید.

شکل ظاهری دستگاه

ظاهر دستگاه لیزر خانگی از دیگر موارد پر اهمیت می باشد. دستگاه لیزر خانگی باید دارای ظاهری زیبا و خوش دست باشد. چرا که در این صورت میتوان برای تمامی نواحی پشت، کمر و … نیز به راحتی از آن استفاده کرد.

استاندارد بودن دستگاه

دستگاه لیزر خانگی برای نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد و طبیعتا از حساسیت بالایی برخوردار است. بنابراین توجه کنید دستگاهی را تهیه کنید که کلیه استانداردهای لازم را دارا باشد.

تعدا شات های لیزر

همانطور که میدانید اثرگذاری لیزر بر اساس شات ها یا باریکه های نوری که از آن خارج میشود انجام میگیرد. بنابراین از مسائلی که باید در تهیه دستگاه لیزر خانگی مورد توجه قرار دهید تعداد شات های آن می باشد. سعی کنید دستگاهی را تهیه کنید که از تعداد شات های نا محدود برخوردار است. چرا که در غیر اینصورت باید هزینه اضافی برای خرید شات پرداخت کنید.

سبک بودن دستگاه

بهتر است دستگاه لیزر خانگی از وزن بالایی برخوردار نباشد چرا که افزایش وزن دستگاه استفاده از آن را دشوار می کند.

سالم بودن بدنه دستگاه

توجه کنید دستگاه لیزر خانگی که تهیه میکنید دارای بدنه سالم و بدون خط و خش، فرورفتگی و … باشد.

همراه داشتن اقلام اضافی

معمولا دستگاه های لیزر خانگی دارای اقلام و ابزار اضافی هستند که بعضی از آن ها بی استفاده بوده و تنها هزینه های شما را افزایش میدهد. بنابراین توجه کنید از خرید اقلام اضافی بی استفاده خودداری نمایید.

آیا همه افراد میتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

افرادی که دارای شرایط یا بیماری های خاصی هستند بهتر است از دستگاه لیزر خانگی استفاده نکنند. در ادامه تعدادی از افرادی که نباید از این دستگاه استفاده کنند را بیان میکنیم:

  • خانم های باردار
  • افراد دارای حساسیت پوستی
  • پوست های حساس
  • تشکیل کلویید یا اسکار هیپرتروفیک که بعد از ایجاد زخم به وجود می آید.
آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی ایمن و بدون خطر می باشد؟

این سوالی است که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به استفاده از دستگاه ایجاد شده است. در پاسخ باید گفت در صورتی که دستگاه انتخابی شما دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشد و از تمامی استانداردهای لازم برخوردار باشد میتوانید مطمئن باشید هیچگونه خطری به همراه نخواهد داشت. از جمله ویژگی های این دستگاه که منجر به امنیت بالای آن گردیده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از سنسور پوست

معمولا دستگاه های لیزر خانگی در ساختار خود دارای سنسور تشخیص رنگ پوست می باشند. که طبق نوع و رنگ پوست فرد تنظیمات مورد نیاز دستگاه را اعمال میکنند.

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی ایمن و بدون خطر می باشد؟

قابلیت تشخیص سطح سخت و زبر

دستگاه لیزر خانگی در صورتی نور لیزر را منتشر میکند که سطح زیرین آن مانند پوست بدن سخت و زبر باشد. این ویژگی منجر گردیده تا استفاده از این دستگاه برای چشم ها هیچگونه خطری نداشته باشد.

سوالات متداول

آیا آقایان نیز میتوانند از دستگاه لیزر خانگی برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنند؟

بله- اما در نواحی مختلف مانند سینه باید مدت طولانی تری از دستگاه استفاده شود.

طول درمان استفاده از دستگاه لیزر خانگی چه مدت می باشد؟

این امر با توجه به ناحیه مد نظر و نوع و جنس مو مشخص میگردد.

بهتر است هر چند وقت یک بار از دستگاه لیزر خانگی استفاده شود؟

بهتر است هر دو هفته یک بار از این دستگاه استفاده کنید.

توصیه میکنیم برای رهایی دائمی از شر موهای زائد، با پرداخت هزینه به صرفه دستگاه لیزر خانگی تهیه کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.